فعالیت چاپخانه های شهرستان ری تحت نظارت و بازرسی

    0
    13
    چاپخانه های شهرستان ری

    در ادامه امر نظارت بر فعالیت چاپخانه های شهرستان ری، مهدیه حسنی از یکی از چاپخانه های این شهرستان بازدید کرد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری؛ در تداوم امر بازرسی و نظارت بر فعالیت چاپخانه ها، مهدیه حسنی با حضور در یکی از چاپخانه های شهرستان ری از نحوه کار و چگونگی فعالیت آن بازدید به عمل آورد.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری در این بازدید تاکید کرد: همه دستگاه ها و ماشین آلات چاپ که در چاپخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند، باید دارای شناسنامه و اسناد مالکیتی باشند. رویکرد کلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در امر چاپ و تبلیغات، مطابق شیوه نامه های ابلاغی، تدوین و از طریق اداره کل متبوع در اختیار ادارات شهرستان ها قرار گرفته است، از این رو همه امور باید در چارچوب قانون انجام شود.

    چاپخانه های شهرستان ریحسنی با اشاره به نحوه کار و عملکرد مراکز چاپ و چاپخانه های شهرستان ری یادآور شد: سفارشات و تولیدات چاپی چاپخانه داران نیز باید با نظارت دقیق و طبق همین دستورالعمل های ابلاغی به مرحله چاپ و اجرا درآید.

    بیشتر بخوانید: تسهیلاتی برای نوسازی چاپخانه‌ های لرستان

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با ابراز امیدواری از روند موثر بازدید از چاپخانه های شهرستان خاطرنشان کرد: بحث بازرسی و نظارت بر چاپخانه های شهرستان به عنوان یکی از مهمترین امور فرهنگی شهرستان در روزهای آتی نیز تداوم خواهد داشت.

    چاپخانه های شهرستان ری

    مقاله قبلیبرند سازی به کمک جعبه بسته بندی شکیل
    مقاله بعدیمدیرعامل کارتن‌سازی میهن: اعطای تسهیلات به بازدیدکنندگان

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.