مدیرعامل کارتن‌سازی میهن: اعطای تسهیلات به بازدیدکنندگان

    0
    71
    کارتن‌سازی میهن

    مدیرعامل کارتن‌سازی میهن: میهمانانی از کشورهای افغانستان و ازبکستان داشتیم که از حضورشان در این نمایشگاه رضایت داشتند. مشکلات ارزی که برای ما در نمایشگاه‌های دیگر به وجود آمده بود، در این آوردگاه نداشتیم.

    علی‌قلی حسنی اعظمی مدیرعامل کارتن‌سازی میهن است. این مجموعه در بخش صادرات به دو صورت فعالیت دارد؛ تولید و صادرات کارتن‌های خام و تولید جعبه برای محصولات صادراتی. وی درباره چگونگی برپایی اولین دوره نمایشگاه (IFPEX) بیان داشت: امسال سال نخستی است که این آوردگاه برپا می‌شود، بیشتر کسانی که در این نمایشگاه شرکت جسته بودند از فعالان مرتبط با این بخش بودند و باید بگویم نمایشگاه بسیار تخصصی بود و این ‌یکی از نقاط قوت آن بود.

    کارتن‌سازی میهنوی در ادامه اظهار داشت: نمایشگاه (IFPEX) از جهت مکانی بسیار مناسب بود، مشکل جای پارک برای شرکت‌کنندگان وجود نداشت و رستوران‌های خوبی جهت پذیرایی از مهمانان وجود داشت؛ بااین‌حال اگر تبلیغات به‌اندازه کافی صورت گرفته بود می‌توانستیم شاهد حضور گسترده‌تری باشیم.

    بیشتر بخوانید: برند سازی به کمک جعبه بسته بندی شکیل

    مدیرعامل کارتن‌سازی میهن: حل مشکل زمانی نمایشگاه 

    مدیرعامل کارتن‌سازی میهن حضور بخش بین‌الملل را در این آوردگاه امیدوارکننده عنوان کرد و افزود: میهمانانی از کشورهای افغانستان و ازبکستان داشتیم که از حضورشان در این نمایشگاه رضایت داشتند. مشکلات ارزی که برای ما در نمایشگاه‌های دیگر به وجود آمده بود، در این آوردگاه نداشتیم.

    حسنی اعظمی در ادامه یکی از مهم‌ترین مشکلات نمایشگاه (IFPEX) را در زمان برگزاری آن دانست و بیان داشت: همان‌طور که می‌دانید این آوردگاه بین‌المللی است، یعنی حضور بخش بین‌الملل برای ما مهم است اما زمان برپایی آن با تعطیلات عید کشورهای دیگر تلاقی دارد و این مهم باعث شده تا یکسری از مشتریان و بازدیدکنندگان در بخش بین‌الملل نتوانند در این آوردگاه حضور پیدا کنند؛ از سویی تعدد نمایشگاه‌های این حوزه با فاصله زمانی اندک باعث می‌شود تا بسیاری از شرکت‌کنندگان نتوانند با تمام قوا در این آوردگاه حضور پیدا کنند.

    وی افزود: مسئولان برپایی نمایشگاه‌های صنعت چاپ باید به این مهم توجه داشته باشند و تدبیری برای آن بیندیشند؛ برای حل این مسئله می‌توانند نمایشگاه‌ها را در هم ادغام کنند یا فاصله زمانی برگزاری آن‌ها را بیشتر کنند. نظر بنده این است که به‌جای ماه‌های پایانی سال یکسری از این رویدادها در فصل‌های تابستان یا بهار برپا شود تا بتوانیم شاهد بازدهی بیشتری باشیم.

    مقاله قبلیفعالیت چاپخانه های شهرستان ری تحت نظارت و بازرسی
    مقاله بعدیمزایای تبلیغات پایدار 

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.