مدیرعامل شرکت افق قطعات آسیا: IFPEX دارای مخاطبان خاص است

    0
    56
    نمایشگاه IPP

    نظر مدیرعامل شرکت افق قطعات آسیا درباره نمایشگاه IFPEX

    مدیرعامل شرکت افق قطعات آسیا ضمن بیان اینکه نمایشگاه IFPEX موفق به جذب مخاطبان خاص شده است، آینده این نمایشگاه را روشن ارزیابی کرد. 

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین، شرکت افق قطعات آسیا واردکننده و تأمین‌ کننده قطعات اورجینال و ملزومات مصرفی چاپخانه‌ها از برندهای هایدلبرگ، پلار، رولند، KBA، میلر، کوموری و مولر مارتینی است. این شرکت ۹۵ تا ۹۸ درصد اقلام مصرفی چاپخانه‌ ها و ماشین‌ آلات صحافی در کشور را تأمین می‌ کند.

    هاشم احمدی مدیرعامل این شرکت در رابطه با گسترش فعالیت‌های این مجموعه اظهار داشت: با توجه به شرایطی سختی که تحریم‌ها برای کشور ایجاد کرده‌اند، در حال افتتاح یک دفتر در کشور امارات هستیم که از این طریق واردات محصولات به کشور را تسهیل کنیم.

    وی در رابطه با نمایشگاه آینده چاپ ایران اظهار داشت: این رویداد صرف‌نظر از مواجهه با مشکلات و دست‌اندازهای گوناگون از لحاظ کیفیت متفاوت بوده و موفق به جذب مخاطبان خاص خود شده است. نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی پس از گذشت ۲۷ دوره توانسته مخاطبان دائمی ازنظر شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان بیابد. طبیعی است که نمایشگاه آینده چاپ ایران پس از اولین دوره ریزش‌هایی هم داشته باشد یا تعداد مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان شهرستانی کمتری در آن حضور یابند. به نظر بنده تکرار و کسب تجربه در سال‌های آتی می‌تواند ۵۰ تا ۷۰ درصد به افزایش غرفه‌گذاران و بازدیدکنندگان کمک کند.

    مدیرعامل شرکت افق قطعاتمدیرعامل شرکت افق قطعات آسیا ادامه داد: تبلیغات در فضای مجازی یکی از نقاط قوت در عملکرد برگزارکنندگان این رویداد به شمار می‌آید که منجر به حضور مجموعه‌های تخصصی شد. حضور اهل‌فن یکی از تفاوت‌های برجسته این نمایشگاه‌ها با دیگر رویدادهای این حوزه است؛ از این رو به نظر می‌آید که (IFPEX) بتواند ظرف چهارتا پنج سال آینده جایگاه خود را در میان رویدادهای مهم صنعت چاپ پیدا کند.

    احمدی تصریح کرد: به‌طورکلی بنده نقطه‌ضعفی از لحاظ اجرایی در نمایشگاه ندیدم اما دور شدن مجریان نمایشگاه از حواشی، دوری از نگاه تجاری و تعامل بیشتر با غرفه‌گذاران می‌تواند به ماندگار شدن نمایشگاه کمک کند. از سوی دیگر افزایش دامنه تبلیغات محیطی برای یافتن مخاطبان حرفه‌ای که به تولیدات این صنعت نیاز دارند ضروری به نظر می‌رسد.

    بیشتر بخوانید: مدیرعامل کارتن‌سازی میهن: اعطای تسهیلات به بازدیدکنندگان

    مدیرعامل شرکت افق قطعات آسیا در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به وجهه بین‌المللی و حضور بازدیدکنندگان خارجی، نمایشگاه باید ازنظر بصری تقویت شود. ازاین‌رو غرفه‌گذاران باید به ساخت غرفه‌های شکیل‌تر اهتمام ورزند.

    مقاله قبلیتامین کاغذ برای ناشران
    مقاله بعدیتکریم از پیشکسوتان و مدیران صنعت چاپ آذربایجان غربی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.