مدیر کارتن‌سازی کارون: بازدیدکنندگان خارجی نقطه قوت IFPEX

    0
    65
    کارتن‌سازی کارون

    کارتن‌سازی کارون؛ فعال در حوزه بسته بندی 

    مدیر کارتن‌سازی کارون حضور بازدیدکنندگان خارجی را نقطه قوت نمایشگاه «آینده چاپ ایران» برشمرد و گفت که در سال های آتی باید به این بخش از نمایشگاه توجه بیشتری مبذول شود. 

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین، کارتن‌سازی کارون یکی از مجموعه های فعال حوزه بسته ‌بندی به شمار می‌آید. علیرضا چیت‌ساز مدیرعامل این مجموعه بیان داشت: بنده سال‌ها است که در حوزه‌های مختلف اعم از گرافیک، طراحی و نقشه‌کشی فعالیت دارم. به پشتوانه این تجربیات تلاش کردم تا در حوزه بسته‌بندی محصولات منحصربه‌فردی را تولید کنم. از این منظر محصولات ما خاص هستند و طرح اولیه آن‌ها را خودم انجام می‌دهم.

    وی ادامه داد: نقشه ‌ها و برنامه‌های طراحی آمریکایی و اروپایی زیادی وجود دارد که تمام قالب ‌سازان از آن‌ها استفاده می ‌کنند اما ازآنجاکه بنده اعتقادی به کپی کاری ندارم، دلیلی برای استفاده از آن‌ها هم نمی ‌بینم و به همین دلیل کار ما منحصربه‌فرد و متفاوت از دیگر مجموعه ‌ها است.

    کارتن‌سازی کارونچیت‌ساز در رابطه با حضور مجموعه کارتن‌سازی کارون در نمایشگاه «آینده چاپ ایران» اظهار داشت: پیش از برگزاری چندین بار برای حضور و ثبت ‌نام در این رویداد دعوت شدم و در نهایت با وجود تمام تردیدها شرکت کردم و در کمال ناباوری در روز اول ۱۰ قرارداد جدید ثبت کردیم. از این لحاظ حضور در (IFPEX) برای ما بازدهی بسیار خوبی داشت.

    وی افزود: حضور بازدیدکنندگان خارجی یکی از نقاط قوت نمایشگاه آینده چاپ ایران بود. مجموعه ما نیز توانست ارتباط مؤثری با آن‌ها برقرار کند که نتیجه آن عقد دو قرارداد با نمایندگانی از کشورهای ارمنستان و گرجستان بود.

    بیشتر بخوانید: مدیرعامل کارتن‌سازی میهن: اعطای تسهیلات به بازدیدکنندگان

    استند مقوایی یکی از محصولاتی بود که در نخستین نمایشگاه آینده چاپ ایران از سوی کارتن‌ سازی کارون ارائه شد. چیت‌ساز در رابطه با این محصول گفت: این استندها که در فروشگاه‌ های مختلف کاربرد دارند، در ایران فقط به‌صورت چوبی و با هزینه بالا تولید می‌شد. ما در مجموعه کارتن‌ سازی کارون موفق شدیم برای نخستین بار در ایران این محصول را با هزینه ‌ای کمتر ارائه کنیم که خوشبختانه با استقبال خوبی هم روبرو شد.

    مقاله قبلیاخلال در خط تولید کاغذ تحریر با قطعی مکرر گاز
    مقاله بعدیبرگزاری دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان میبد

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.