ناشران دینی و مشکل تامین کاغذ

    0
    32
    ناشران دینی

    یکی از مراجع تقلید ‌گفت: تعداد زیادی از ناشران دینی در قم هستند و تقاضا دارند مشکل کاغذ چاپخانه‌ها حل تا رکود کار ناشران قم برطرف شود.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه خدمات قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار مهم است، اظهار داشت: آشنایی با قرآن و حفظ آن مصونیت به اهل قرآن می‌دهد که کمتر لغزش پیدا می‌کنند.

     

    ناشران دینی در رکود

    وی با بیان اینکه بحث های قرآنی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد توجه است و از این بابت قدردان این وزارتخانه هستیم، افزود:‌ تعداد زیادی از ناشران دینی در قم هستند و تقاضا دارند مشکل کاغذ چاپخانه‌ها حل تا رکود کار ناشران قم برطرف شود.

    آیت‌الله سبحانی اضافه کرد: ناشران در مورد کاغذ باید از حمایت‌های ویژه وزارت ارشاد برخوردار شوند تا کارگران چاپخانه‌ها و صحافی‌ها بیکار نشوند.

    قرآن کریم ناشران دینیفعالیت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

    محمد‌مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت های این وزارتخانه را مورد اشاره قرار داد و گفت: با همه پیچیدگی‌ها، فعالیت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه دارد و این در حالیست که دشمن در حوزه های جوانان و زنان، کشور ما را مورد هدف قرار داده که دقیقا در حوزه فعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شمار می آید. ناشران دینی

    بیشتر بخوانید: اولین محموله جدید کاغذ تحریر با ارز دولتی به کشور وارد شد

    وی بیان کرد: باید رصدی از فعالیت های جبهه مقابل داشته باشیم و هم فعالیت سلبی داشته و جلوی نشر این فعالیت ها را بگیریم و هم فعالیت های ایجابی یعنی تولید و آموزش داشته باشیم و بخش مهمی از بودجه و امکانات خود را صرف این کار کرده ایم.

    وی افزود: در فعالیت های قرآنی ترویجی، چند هزار مربی قرآن را با طرحی جدید به مناطق محروم اعزام می کنیم که مردم را آموزش می دهند و از همان افراد آموزش دیده در روستاها معلم قرآن تربیت می شود.

    اسماعیلی گفت: جبهه رسانه ای طرفداران انقلاب باید قدرت بیشتری پیدا کنند و افراد خبره را پشتیبانی می کنیم تا حمایت های موثری داشته باشیم. ناشران دینی

    مقاله قبلیاولین محموله جدید کاغذ تحریر با ارز دولتی به کشور وارد شد
    مقاله بعدیمعرفی چاپخانه داران متخلف و نشر‌دهندگان «خلیج عربی» به مراجع قضایی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.