عدم نیاز به ورادات کاغذ خارجی تا اواسط سال آینده

    0
    80
    عدم نیاز به ورادات کاغذ خارجی اسماعیلی

    قول وزیر ارشاد برای عدم نیاز به ورادات کاغذ خارجی 

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر عزم دولت برای خود‌کفایی در تولید کاغذ تاکید و بیان کرد:  با رفع همه موانع اواسط سال آینده نیاز به ورادات کاغذ خارجی نداریم.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر یک روزه به استان قم درباره مشکلات مربوط به حوزه کاغذ گفت: کاغذ حوزه نشر کتاب و مطبوعات را تا یک‌ سال و نیم آینده تامین می‌کنیم. در داخل کشور شعار خودکفائی تولید کاغذ را عنوان کردیم و به یاری خدا با رفع همه موانع اواسط سال آینده نیاز به ورادات کاغذ خارجی نداریم.

    وزیر ارشاد ادامه داد: این عدم نیاز به ورادات کاغذ خارجی کار بزرگی بود که وزارتخانه انجام داد؛ البته اعلام این موضوع زمینه‌ساز ایجاد مسئولیت می‌ شود اما این را می‌گویم تا مسئولیت آن روی گردن وزارتخانه باشد که دنبال کار برویم و منتظر نباشیم ۱۰ سال آینده این کار انجام شود یا خیر.

     

    حمایت از نمایشگاه مجازی کتاب 

    عدم نیاز به ورادات کاغذ خارجی اسماعیلی با حمایت از برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب گفت: بنده نخستین خرید مجازی کتاب را از زاهدان انجام دادم. در این نمایشگاه یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار کتاب فروخته و به هزار و ۲۰۰ شهر و هزار و ۸۰۰ روستا از طریق پست به صورت رایگان کتاب‌ها ارسال شد.

    این مقام مسئول تاکید کرد: در نمایشگاه‌ ها سعی می‌کنیم تخفیف‌های خوبی را در نظر بگیریم تا بخشی از نیازها مرتفع شود.

    اسماعیلی درباره شیوه برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ به صورت مجازی یا حضوری، گفت: برای برگزاری همزمان یا به شیوه نمایشگاه ۱۴۰۱ شورای سیاست گذاری هنوز تعیین تکلیف نکرده است. نخستین جلسه با حضور بنده انجام شد و ان‌شاالله به زودی تصمیم‌ گیری خواهد شد.

    بیشتر بخوانید: اولین محموله جدید کاغذ تحریر با ارز دولتی به کشور وارد شد

    وی درباره تخصیص اعتبار بودجه فرهنگی در حوزه کتاب در بودجه سال جاری کرد: توقعات در بودجه برآورده نشد، اما تلاش می‌ کنیم ان‌شاالله با رایزنی‌ های جدید این مسئله را حل کنیم.

    مقاله قبلیمدیر پوشش سلولز آرتان: بازدیدکنندگان خارجی، نقطه قوت IFPEX
    مقاله بعدیمدیریت ارتباط با مشتری B2B برای درک نیازهای مشتریان

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.