بازدید وزیر کار از کارخانه کاغذ بیستون تأمین

    0
    32
    کارخانه کاغذ بیستون تأمین

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه استاندار کرمانشاه از کارخانه کاغذ بیستون تأمین از شرکت‌های تابعه هلدینگ سلولزی تاپیکو(شستا) بازدید کرد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همراهی «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه از کارخانه کاغذ بیستون تأمین بازدید و آخرین وضعیت فعال‌سازی این کارخانه را بررسی کرد.

    مهم‌ترین مشکل این کارخانه برای فعال‌سازی، تأمین نقدینگی و وجود معارض در اجرای خط انتقال برق ۶۳ کیلوولت است.

    سهم مهم کارخانه کاغذ بیستون تأمین در تولید کاغذ کشور

    بر اساس این گزارش، شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی(شستا) با بهره‌برداری رساندن و احداث کارخانه تولید کاغذ به ظرفیت سالانه ۷۵ هزار تُن انواع کاغذ بسته‌بندی شامل تست لاینر، وایت تاپ، کرافت لاینر و فلوتینگ می‌تواند سهم مهمی در تأمین مواد اولیه شرکت‌های کارتن‌سازی کشور و نیز  اشتغال مستقیم برای ۲۱۴ نفر و غیرمستقیم برای حدود یک‌هزار نفر در منطقه محروم هرسین استان کرمانشاه به همراه داشته باشد.

    کارخانه کاغذ بیستون تأمین قیمت کاغذ تحریر شرکت پارس کاغذ مشهد رشد قیمت کاغذ در لتونیاستفاده از کاغذ باطله به عنوان مواد اولیه به جای چوب درختان، استفاده از سیستم تصفیه فاضلاب پیشرفته صنعتی جهت بازگشت مجدد ۶۰ درصد از آب مصرفی به چرخه تولید و همجواری با رودخانه گاماسیاب کرمانشاه این طرح را در قالب پروژه‌های دوستدار محیط‌ زیست(صنعت‌ سبز) کشور قرار داده است.

     کارخانه کاغذ بیستون تأمین از شرکت‌های تابعه هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا است.

    بیشتر بخوانید:اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت با مشارکت صنایع چوب و کاغذ

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنج‌شنبه ۱۳ بهمن‌ماه با استقبال استاندار کرمانشاه برای افتتاح چند طرح ورزشی، صنعتی، بهداشتی و درمانی وارد این استان شد.

    افتتاح مرکز فرهنگی-ورزشی پاسارگاد، افتتاح چند پروژه بهداشتی و درمانی، فعال‌سازی کارخانه نان صنعتی، حضور در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان از جمله برنامه‌های وزیر تعاون در سفر یک‌روزه به کرمانشاه بود.

    مقاله قبلیبرپایی نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان
    مقاله بعدیآخرین وضعیت راههای کشور

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.