کمک های اصناف چاپ و نشر به مناطق زلزله زده خوی

    گفت‌وگو با مجید محبی، رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران استان آذربایجان‌غربی 

    0
    79
    اصناف چاپ و نشر

    رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران استان آذربایجان‌غربی گفت: اتحادیه تا به امروز بیش از سه وانت کمک‌ های اصناف چاپ و نشر را به مناطق زلزل‌زده خوی ارسال کرده است.

     اصناف چاپ و نشر صنعت چاپ آذربایجان غربیبه گزارش چاپ و نشر آنلاین، مجید محبی رئیس اتحادیه چاپخانه ‌داران استان آذربایجان‌غربی گفت:  اتحادیه تا به امروز بیش از ۳ وانت‌بار کمک‌ های اصناف چاپ و نشر را به مناطق زلزله‌زده خوی ارسال کرده است.

    وی با بیان اینکه  این محموله‌ها هر سه روز یکبار به این مناطق ارسال شده‌اند، گفت: اتاق اصناف شهرستان خوی از همان لحظه اول زلزله اکیپ شناسایی تشکیل داده و نیازمندی‌های مردم را یاداشت و به اتحادیه ارسال می‌کردند و اتحادیه با همکاری اصناف این لوازم را تهیه و ارسال می‌کردند. این کمک‌ها شامل بسته‌های خوراکی،  بهداشتی، لباس و وسایل گرمایشی بود.

    وی افزود:  تا به امروز ۳۲۵ بخاری برقی از اصناف استان و ۱۰۰ عدد بخاری برقی نیز از چاپخانه‌ های تهران ارسال و در اختیار مردم گذاشته شده است.

     اصناف چاپ و نشر خویرئیس اتحادیه چاپخانه‌داران استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مبلغ ۱۸۰میلیون تومان وجه نقدی نیز به همت اصناف چاپ و نشر تهران جمع‌آوری شده، گفت: مدیرعامل شرکت لیتوگرافان ایران نیز ۳۰۰ بخاری برقی هیتردار برای کمک به مردم زلزله‌زده خوی ارسال کرده‌اند.

    بیشتر بخوانید: کمک به زلزله زدگان شهرستان خوی از سوی اهالی صنعت چاپ

    محبی گفت: در حال حاضر ۸۰ بخاری در انبار موجود است و درصورت شناسایی افراد نیازمند، ارسال خواهد شد.

    رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران استان آذربایجان‌غربی گفت:  با موافقت هیئت امنا، شماره حسابی به اصناف استان و کشور معرفی شده تاکمک‌های نقدی خود را واریز کنند و از این طریق حقوق یک ماه کارگران چاپخانه‌های شهرستان خوی که متاثر از این حادثه، مجبور به تعطیلی شده‌اند، را پرداخت کنیم.

    وی افزود: اصناف کل کشور و حتی کشورهای خارجی ازجمله دبی و آلمان نیز اعلام کرده‌اند درصورت تخریب مدرسه‌ایی در روستای منطقه زلزله‌زده خوی حاضر به همکاری در ساخت هستند.

    محبی گفت: در سطح شهرستان شایعه شده که زلزله بزرگی رخ خواهد داد و مردم به وحشت افتاده و شهرستان را ترک می‌کنند، اما مردم نباید به شایعات توجه کنند. همکاران را قانع کردیم در صورت مساعد بودن شرایط به محل کار خود برگردند و به شایعات گوش ندهند.

    گفتنی است که دومین محموله کمک اصناف چاپ و نشر تهران پنچ‌شنبه (۲۰ بهمن‌ماه) برای توزیع بین مردم زلزله خوی به ارومیه می‌رسد.

    اصناف چاپ و نشر

    مقاله قبلیرنگ‌ در بسته‌ بندی غذا
    مقاله بعدیچگونگی نام گذاری برندهای بزرگ جهان

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.