رفع مشکلات چاپ هرمزگان با حمایت وزرات فرهنگ وارشاد اسلامی

    0
    63
    فعالیت های انتخاباتی چاپخانه‌

    دکتر میردادی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان به همراهی غنی زاده رئیس اداره فرهنگی، کریمی زاده رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان میناب ازچاپخانه های‌ فعال این شهرستان بازدید کردند.

     به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان هرمزگان، میردادی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان طی بازدیدی که از چاپخانه های فعال این شهرستان داشتند به اهمیت امور چاپ اشاره داشت و بیان کرد: صنعت چاپ از صنایع مادر است و جزء زیر ساخت های توسعه فرهنگی محسوب می شود.

    فرهنگ وارشاد اسلامی صنعت چاپ استان خراسان جنوبیمیردادی افزود: با توجه به اینکه، صنعت چاپ از صنایع مادر است و جزء زیر ساخت های توسعه فرهنگی محسوب می شود، با مشکلاتی این صعنت روبرو است؛ با رویکردی که وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی به این صعنت دارد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان این آمادگی را دارد که هر آنچه در توان دارد برای رفع مشکلات و توسعه امور چاپخانه های استان به کارخواهد گرفت.

    بیشتر بخوانید:ورشکستگی چاپخانه های سیستان و بلوچستان به واسطه کانون‌ های تبلیغاتی

    بازدید رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان میناب

    در این بازدید مصطفی کریمی زاده رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان میناب ضمن تشکر و قدردانی از حضور معاون محترم فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: شهرستان میناب دارای پتانسیل و ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه امور چاپی است که برای ادامه توسعه و پیشرفت این صنعت در این شهرستان به حمایت های به موقع نیازمند می باشد.

    فرهنگ وارشاد اسلامی صنعت چاپ کشورکریمی زاده افزود: با رویکردی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پشتکاری که مدیرکل محترم درجهت توسعه و گسترش دراین حوزه دارد، امیدواریم در آینده مشکلات پیش روی این صنعت در استان گام به گام با همکاری فعالان این حوزه برداشته شود و شاهد توسعه و پیشرفت چشم گیری دراین حوزه باشیم.

    گفتنی است: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی علاوه بر بازدید از چاپخانه ولیعصر به مدیریت دهقانی، خانه چاپ به مدیریت ریاحی و چاپ آبرنگ به مدیریت صادقی با مدیران این چاپخانه ها نشست صمیمی داشتند و شنونده مشکلات و دغدغه‌های آنها شدند و در پایان با اهدای لوح سپاس از خدمات و زحمات این فعالان تقدیر بعمل آوردند.

    مقاله قبلیارتقاء جایگاه حقوقی اتحادیه کاغذ و مقوا
    مقاله بعدیتامین نیروی کار کارخانه کاغذ الیگودرز توسط دانشگاه صنعتی شریف

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.