بازدید استاندار مرکزی از شرکت پرشین کارتن در زرندیه  

    0
    57
    شرکت پرشین کارتن

    استاندار استان مرکزی که به منظور افتتاح پروژه‌های دهه فجر به شهرستان زرندیه سفر کرده است از شرکت پرشین کارتن، تولید کننده انواع کارتن در شهرک صنعتی مامونیه بازدید کرد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایسنا، فرزاد مخلص الائمه استاندار استان مرکزی ۱۸ بهمن، در بدو ورود به شهرستان زرندیه با گلباران مزار مطهر شهدا به دیدار یک خانواده شهید رفت.

    وی بعد از بازدید از یک واحد تولیدی دارو در ادامه از شرکت پرشین کارتن، تولید کننده انواع کارتن در شهرک صنعتی مامونیه بازدید کرد و از نزدیک با مشکلات این واحد صنعتی آشنا شد.

    افتتاح ساختمان بخشداری خرقان زرندیه، برپایی میز خدمت با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و افتتاح همزمان پروژه‌های روستای علیشار از دیگر برنامه‌های سفر استاندار مرکزی به شهرستان زرندیه است.

    همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر سال جاری ۱۰۱ پروژه در این شهرستان افتتاح خواهد شد. از مجموع طرح های یاد شده، ۱۴ طرح اقتصادی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۸میلیارد و ۳۹۵ میلیون ریال در شهرستان زرندیه افتتاح خواهد شد که با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۱۸۹ نفر فرصت شغلی مستقیم ایحاد می‌شود.

    بیشتر بخوانید: افتتاح خطوط تولید و بسته بندی درپگاه آذربایجان غربی

    همچنین ۸۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۶ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال در شهرستان زرندیه افتتاح می شود که برای ۱۴۴ نفر به طور مستقیم و ۱۹۵ نفر غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد.

    شرکت پرشین کارتن

    مقاله قبلیکسب و کارهای کوچک و بزرگ ترین اشتباهات مالی
    مقاله بعدیافزایش قیمت کتاب درسی در سال آینده

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.