آغاز ساخت فاز دوم صنایع گهر دورود با هدف تولید کارتن

    0
    72
    صنایع گهر دورود

    کلنگ احداث فاز دوم صنایع گهر دورود زده شد 

    کلنگ احداث فاز دوم صنایع گهر دورود با سرمایه‌گذاری ٢ هزار میلیارد تومانی و با هدف تولید روزانه ۵۰۰ تن کارتن به زمین زده شد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از فارس، سیروس ابراهیمی در دهمین روز از دهه فجر و در آیین کلنگ زنی فاز دوم شرکت صنایع غذایی دریاچه گهر لرستان، با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال بالغ بر ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه و طرح افتتاح و کلنگ زنی شده است، عنوان کرد: کلنگ فاز دوم صنایع گهر دورود لرستان در قالب کارتن سازی بر زمین زده شد.

    وی افزود: صنایع غذایی گهر در مساحتی معادل ۱۳۵ هکتار ایجاد شده که ۳۵ هکتار آن محصور و ۶ هکتار آن سوله است. این مجموعه که سال ۸۷ راه اندازی شده به دلیل مشکلاتی که گروه امیر منصور آریا ایجاد کرده بود، تحت تملک بانک ملی قرار گرفت.

    ابراهیمی بیان کرد: بانک‌ملی هم نتوانست اقدام خاصی برای برون رفت مشکلات مجموعه انجام دهد، تا اینکه امسال با سرمایه‌گذاری هلدینگ گلرنگ صنایع گهر دورود از شرایط قبلی خارج شد. پس از یک سال مذاکره و جلسه کلنگ زنی ایجاد خط تولید کارتن با ظرفیت تولید روزانه ۵۰۰ تن کارتن در روز و با سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومان آغاز شد.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان اشتغال‌زایی این مجموعه را در فاز اول ۵۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: طبق توافقی که با مدیرعامل مجموعه داشتیم قرار است یک شهرک صنعتی خصوصی در صنایع غذایی گهر ایجاد شود.

    بیشتر بخوانید: بازدید استاندار مرکزی از شرکت پرشین کارتن در زرندیه  

    ابراهیمی در پایان صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: صنایع غذایی گهر در یکی از بهترین نقاط استان جانمایی شده است، انتظار‌می‌رود سرمایه‌گذار بهترین استفاده را از این مجموعه در راستای تولید و اشتغال داشته باشد.

    مقاله قبلیانتخابات هیئت مدیره تعاونی چاپخانه داران تهران برگزار شد
    مقاله بعدیافتتاح فاز نخست کارخانه کاغذ سنگی الیگودرز در نیمه اول ۱۴۰۲

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.