افتتاح فاز نخست کارخانه کاغذ سنگی الیگودرز در نیمه اول ۱۴۰۲

    0
    16
    فاز نخست کارخانه کاغذ سنگی الیگودرز

    فاز نخست کارخانه کاغذ سنگی الیگودرز افتتاح می شود

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه حجم سرمایه‌گذاری در کارخانه کاغذ از سنگ الیگودرز ۵ میلیون دلار است از افتتاح فاز نخست کارخانه کاغذ سنگی الیگودرز در نیمه اول سال ۱۴۰۲ خبر داد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا بهمن جعفری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، درباره آخرین وضعیت افتتاح فاز نخست کارخانه کاغذ سنگی الیگودرز گفت: خوشبختانه  شرکت «ایمیدرو» سال جاری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان پروژه برای لرستان در دست اقدام دارد و کارخانه تولید کاغذ از سنگ در الیگودرز نیز یکی از این پروژه‌ها است.

    رئیس صمت لرستان با بیان اینکه ساخت کارخانه کاغذ الیگودرز از مصوبات دولت است، افزود: در سال جاری با توجه به پیگیری‌های استاندار محترم لرستان و توجه‌های ویژه آقای جعفری، رئیس هیات عامل ایمیدرو، تخصیص‌های لازم انجام شد.

    فاز نخست کارخانه کاغذ سنگی الیگودرز جعفری با اشاره به اینکه حجم سرمایه‌گذاری در کارخانه کاغذ از سنگ الیگودرز ۵ میلیون دلار است بیان کرد: اقدام لازم برای تامین اعتبار آن انجام شده و کمپانی سازنده ماشین‌آلات نیز مشخص شده است.

     وی گفت: شرکت ایمیدرو مطابق اصل ۴۴ قانون اساسی «راسا» نمی‌تواند سرمایه‌گذاری کند و حتما باید با مشارکت بخش خصوصی این سرمایه‌گذاری انجام شود؛ اما وقتی طی سه مرحله فراخوان بخش خصوصی‌ اعلام آمادگی نداشته باشد، براساس مجوز هیئت دولت نسبت به سرمایه‌گذاری و احیای پروژه‌‌ها اقدام می‌شود که پروژه کاغذ از سنگ الیگودرز، ۱۰۰ درصدی از سرمایه‌گذاری ایمیدرو بوده است.

    بیشتر بخوانید: تامین نیروی کار کارخانه کاغذ الیگودرز توسط دانشگاه صنعتی شریف

    رئیس سازمان صمت لرستان با بیان اینکه ۵ میلیون دلار اعتبار لازم برای کارخانه تامین شده و گشایش LC‌ آن نیز صورت گرفته است، افزود: سفارش ماشین‌آلات کارخانه انجام شده و ۶ ماه زمان برای ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات و ۲ ماه نیز برای تاسیس آن‌ها زمان لازم است و پیش‌بینی می‌کنیم زمان بهره‌داری و افتتاح فاز نخست کارخانه کاغذ سنگی الیگودرز در نیمه اول ۱۴۰۲ باشد.

    مقاله قبلیآغاز ساخت فاز دوم صنایع گهر دورود با هدف تولید کارتن
    مقاله بعدیبرگزاری دوره آموزشی مهارت افزایی شاغلین صنعت چاپ

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.