استفاده Wagamama  از  cPET برای ظروف بیرون‌بر غذا

    0
    50
    Wagamama

    همکاری Wagamama و شرکت طراحی صنعتی Morrama

    از ماه سپتامبر۲۰۲۲، رستوران‌های زنجیره‌ای Wagamama از کاسه‌های تولیدشده از PET کریستالایز شده شرکت طراحی صنعتی Morrama ، برای غذاهای بیرون‌بر خود استفاده می‌کند.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از هنر بسته بندی، شرکت Wagamama می‌گوید cPET بازیافت‌پذیر است و همزمان ویژگی‌های مقاومت گرمایی و محافظت از محصول آن افزایش یافته است. این همکاری از سال ۲۰۲۱ با هدف طراحی بسته‌بندی جدید بر پایه استراتژی شرکت یعنی پایداری بود.

    به گفته شرکت Wagamama، مواداولیه biodegradable و bio- based در حین فرآیند توسعه مورد بررسی قرار گرفت اما درنهایت آنها تصمیم گرفتند از پلاستیک‌ها به خاطر نقش بی‌بدیلشان در محافظت از طعم و نیز حرارت برخی از ظرف‌ها و برای تضمین اینکه غذا بدون چکه و نشتی به دست خریداری برسد، استفاده کنند.

    Morrama می‌افزاید که cPET ماده‌ای ایمن برای مواد غذایی است که ۷۰% از مواد بازیافتی به دست آمده از جریان ضایعات در اروپا شامل سینی‌های غذایی بازیافت شده از جنس PET و بسته‌بندی‌های غذایی تولید شده است. cPET هم برای فرآیند سیل از بالا و هم فلوپک مناسب است. از طرف دیگر cPET مقاومت دمایی و سیل‌پذیری بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد. همینطور نفوذناپذیری بسیار بالا در برابر اکسیژن و آب، دی‌اکسید کربن و نیتروژن.

    بیشتر بخوانید: بسته بندی فست فود چگونه باید باشد

    C در cPET نشانه Crystallised است. این فرآیند باعث افزایش سختی و مقاومت PET می‌شود و تحمل دمایی آن را بالا می‌برد. شرکت در پی این است که درب‌ها را نیز از cPET تولید کند.

    مقاله قبلیمدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون منصوب شد
    مقاله بعدیاطلاعیه گمرگ ایران در رابطه با تغییرات نرخ ارز در سامانه نیما

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.