تولید کاغذهای کرافت بسته بندی در کارخانه UPM Steyrermühl

    0
    52
    کارخانه زاگرس فارس کاغذهای کرافت

    تولید کاغذهای کرافت برای بسته بندی انعطاف پذیر

    Heinzel کاغذهای کرافت برای بسته بندی انعطاف پذیر در کارخانه UPM Steyrermühl تولید می کند.

      به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از صنایع سلولزی Heinzel در حال حاضر کاغذ کرافت را با نام تجاری Starkraft خود در شعبه این گروه Zellstoff Poels در اتریش تولید می کند.

     UPM تولید کاغذ روزنامه در کارخانه کاغذ Steyrermühl را تا پایان سال ۲۰۲۳ ادامه خواهد داد. Heinzel سایت Steyrermühl را در یک ژانویه ۲۰۲۴ از UPM خریدرای خواهد کرد و پس از مدت کوتاهی با طیف جدیدی از کاغذهای کرافت سفید نشده و سفید شده وارد بازار خواهد شد.

    گروه Heinzel اتریش برنامه های خود را برای کارخانه کاغذ Steyrermühl فاش کرد. او قصد دارد یک دستگاه کاغذ در کارخانه مذکور را به تولید کاغذ کرافت تبدیل کند. دستگاه کاغذ تبدیل شده در اوایل سال ۲۰۲۴ راه اندازی می شود و حداکثر ۱۵۰هزار تن درسال کاغذ کرافت قهوه ای و سفید سبک وزن تولید می کند.

    به گفته هاینزل، این گروه از شرکت فناوری اتریش Andritz برای بازسازی نشریه ماشین فوم برای تولید کاغذهای کرافت استفاده کرده است. این شرکت گفت: همه مقامات مربوطه در حال حاضر فروش کارخانه  Steyrermühl از UPM به Heinzel را تایید کرده اند. طبق توافقنامه، مالکیت دستگاه کاغذ  در Steyrermühl به گروه Heinzel واگذار شده و پروژه تبدیل آغاز شده است.  

    بیشتر بخوانید: استفاده Wagamama  از  cPET برای ظروف بیرون‌بر غذا

    Styrermühl هنوز به UPM تعلق دارد و در یک ژانویه ۲۰۲۴ بخشی از گروه Heinzel خواهد شد.  UPM قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۳ به فعالیت های کاغذ روزنامه ادامه دهد.

    مقاله قبلیبررسی روندهای بسته‌ بندی جهانی
    مقاله بعدیدبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از تدوین سند کتابخانه الکترونیک خبر داد

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.