تغییر در زمان برگزاری ششمین نمایشگاه کاغذ و مقوا

    0
    79
    ششمين نمايشگاه بين‌ المللى كاغذ و مقوا

    برگزاری ششمین نمایشگاه کاغذ و مقوا از یکم تا چهارم مرداد 

    زمان ششمین نمایشگاه کاغذ و مقوا، کارتن، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه تغییر کرد، این نمایشگاه یکم تا چهارم مرداد ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

    ششمین نمایشگاه کاغذبه گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا، رضا امیدی، رئیس ششمین نمایشگاه کاغذ و مقوا ، کارتن، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه با اشاره به تغییر زمان برگزاری این رویداد، توضیح داد: پیش از این قرار بود نمایشگاه ۱۴ تا ۱۷ تیرماه سال آینده برگزار شود، اما به دلیل برخی محدودیت‌ها در زمینه فضا و اختصاص نیافتن سالن‌هاى گروه ٣٨ طى جلسات و هماهنگی‌هاى انجام شده با سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامى نمایشگاه‌هاى بین‌المللى تهران، زمان نمایشگاه به تاریخ ١ تا ۴ مردادماه ١۴٠٢ تغییر یافت.

    وی ادامه داد: اکنون به دلیل فضای خوبی که این سالن‌ها دارند، براى دوره جاری سالن‌هاى ٣٨a و ٣٨b، به‌عنوان فضاى برگزارى ششمین نمایشگاه کاغذ و مقوا تخصیص یافته است.

    امیدی همچنین درباره زمان جانمایی ثبت‌نام کنندگان گفت: باتوجه به درخواست‌هاى مکرر انجام شده برای جانمایى ثبت‌نام‌کنندگان، با حفظ اولویت و گروه کالایى، نخستین مرحله جانمایى  پنج‌شنبه این هفته براى متراژهاى بالاى ١٠٠ متر انجام خواهد شد.

    به گفته وی، براى سایر متراژها نیز شنبه هفته آتى، جانمایى انجام خواهد شد و در این زمینه با نمایندگان شرکت‌ها هماهنگی‌هاى لازم انجام می‌شود.

    بیشتر بخوانید: برگزاری کارگاه ساخت کاغذ آهار مهره در اصفهان

    ششمین نمایشگاه کاغذ و مقوا، کارتن، فرآورده‌هاى سلولزى و ماشین‌آلات مربوطه یکم تا چهارم مرداد ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

    مقاله قبلییونولیت بسته بندی و کاربردهایش
    مقاله بعدیوزیر صنعت، معدن و تجارت: کاهش قیمت‌ها ادامه دارد

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.