۲۵ کتابخانه‌ منتخب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نوروز فعالیت دارند

    0
    45
    سازمان فرهنگی هنری شهرداری

    اقدامات سازمان فرهنگی هنری شهرداری در عید نوروز 

    به گفته مدیر امور کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از فعایت  ۲۵ کتابخانه منتخب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همزمان با تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا عباس باباخانیان، مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، درباره فعالیت‌ کتابخانه‌ های این سازمان توضیح داد: با توجه به درخواست شهروندان، ۷ کتابخانه سازمان، به صورت پهنه‌ای از سوم تا یازدهم فروردین‌ماه، از ساعت ۸ تا ۱۷ فعالیت دارند.

     وی افزود: همچنین ۱۸ کتابخانه سازمان نیز از پنجم تا دهم فروردین‌ ماه از ساعت ۸ تا ۱۷ در سطح شهر تهران، میزبان شهروندان و مخاطبان است.

    باباخانیان با بیان اینکه ارائه خدمات کتابخانه‌ ای و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی بخش دیگر برنامه‌ های کتابخانه‌ ها در این ایام است، افزود: عضویت شبکه کتابخانه‌ های سازمان‌ فرهنگی هنری شهرداری تهران، امانت کتاب، سالن‌ های مطالعه ویژه خواهران و برادران از ویژه برنامه‌ های کتابخانه‌ های این سازمان در ایام تعطیلات نوروز خواهد بود.

    بیشتر بخوانید: مصلی میزبان سی‌و‌چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

    علاقه‌مندان برای مشاهده فهرست کتابخانه‌ های منتخب فعال در ایام نوروز ۱۴۰۲ و کسب اطلاعات بیشتر می‌ توانند به پورتال کتابخانه عمومی شهر تهران به نشانی tlibrary.tehran.ir مراجعه کنند.

    مقاله قبلیرئیس کل سازمان امور مالیاتی از کاهش مالیات شرکت‌های تولیدی خبر داد
    مقاله بعدیگرافیک تبلیغات و تاثیر طراحی گرافیک در تبلیغات

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.