نذر فرهنگی چاپ رایگان کتاب برای اولین بار در البرز

    0
    63
    بازار نشر بازار کتاب صنعت نشر

    مدیر مسئول انتشارات حوزه مشق از نذر فرهنگی چاپ رایگان کتاب در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از گروه استانی «تیتر یک»؛ فردین احمدی، مدیر مسئول انتشارات حوزه مشق از نذر فرهنگی چاپ رایگان کتاب در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

    وی ادامه داد: این اقدام با هدف ترویج معارف ناب عترت و همچنین جهت عرض ارادت به پیشگامان خاندان عصمت و طهارت صورت گرفته و در سال جدید کتاب‌هایی با مضامین اهل بیت (ع) پس از بررسی شورای ارزشیابی با حمایت ۱۰۰ درصدی از آثار ارسالی را چاپ می‌کند.

    احمدی درباره نذر فرهنگی چاپ رایگان کتاب افزود: علاقمندان برای چاپ رایگان اثر ابتدا باید چکیده پژوهش خود را به انتشارات حوزه مشق ارسال کنند و پس از طی مراحل مختلف چاپ کتاب صورت می‌گیرد و طی یک مراسمی رونمایی خواهد شد.

    این مسئول تصریح کرد: این انتشارات آثار پذیرفته شده را موظف می‌شود با هزینه خود نشر، صفحه‌آرایی، طراحی جلد، اخذ تمامی مجوز‌ها و اعلام وصول کند.

    وی گفت: متأسفانه سطح سواد سایر آحاد جامعه در خصوص اهل بیت (ع) بسیار کم است و ما با این اقدامی می‌خواهیم گامی در جهت معرفی و شناخت امامان و پیامبران برداریم.

    نذر فرهنگی چاپ رایگان کتاباحمدی ادامه داد: برآورد ما چاپ ۱۰۰ تا ۳۰۰ عنوان کتاب پیرامون اهل بیت (ع) با این فراخوان است و به لطف خداوند قطعاً با این اقدام ما ناشر تخصصی ۱۴ معصوم و شیعه خواهیم شد.

    این مسئول افزود: از طرفی هم اکثر نویسندگان و پژوهشگران دینی و حوزوی ما دانشجو و یا معلم هستند و از لحاظ درآمدی در شرایط پائینی قرار دارند و این طرح می‌تواند کمک کند تا آثارشان ثبت شود.

    وی گفت: خلاقیت و نوآوری نویسندگان نیز در ارزشیابی نمره ویژه دارد زیرا امروز باید آثاری چاپ شود که خواننده تشنه آن باشد در غیر این صورت کتاب باید در کتابخانه خاک بخورد.

    بیشتر بخوانید: مصلی میزبان سی‌و‌چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

    احمدی بیان کرد: سرانه مطالعه هر روز در حال کاهش است و از طرفی سواد دینی افراد جامعه کاهش یافته و دشمن از این خلاء در جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کرده است.

    این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: اهالی قلم باید متوجه هجمه‌های دشمن باشند و آثاری را خلق کنند که متناسب با سلایق مخاطب باشد زیرا با صرف چاپ کتاب سرانه مطالعه افزایش نمی‌یابد.

    نذر فرهنگی چاپ رایگان کتاب

    مقاله قبلیبازیافت کاغذ؛ راهکاری برای نجات درختان و محیط زیست 
    مقاله بعدیبخش چهارم: کسب‌ و‌ کار در دنیای نوین

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.