برگزاری جشن پایان سال شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران چوکا

    0
    80
    شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران چوکا

     یکشنبه ۲۸ اسفندماه جشن پایانِ سالِ کاری شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران چوکا با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران و پرسنل این شرکت برگزار شد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از روابط عمومی مجتمع چوکا، در این مراسم که به پاس تقدیر از زحمات پرسنل شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران چوکا با ارائه برنامه های متنوعی همچون اجرای موسیقی و نمایش برگزار شد.

    در این مراسم مهندس کاظمی مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران چوکا ضمن تقدیر از زحمات کلیه پرسنل در سال کاری ۱۴۰۱ گفت: با تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت بومی گرایی در شرکت چوکا توانستیم در ابتدای سال نقاط حادثه خیز و خطرآفرین شرکت را بازسازی نموده که نتیجه آن تولید مستمر و کاهش ضریب تبدیل در ابتدای تولید سال بود.

    وی با اشاره به در خط قرار گرفتن سایز پرس، تولید کاغذ لاینر ۹۰ گرمی را از دستاوردهای سال جاری خوانده و اشاره داشت: تولید این کاغذ از سوی دانشگاه صنعتی شریف به عنوان ایده برتر در جشنواره کشوری انتخاب شد.

    کاظمی با اشاره به برقراری ارتباط و هم افزایی با مشتریان شرکت چوکا در سال ۱۴۰۱ شرکت چوکا را شرکتی خوشنام در بازار دانست و گفت: امروز شاهد بازگشت اعتماد مشتریان به شرکت چوکا هستیم و در این راستا پیش فروش محصولات مان به صورت یک و دو ماه در حال انجام است.

    لازم به ذکر است باقر کاظمی مدیرعامل شرکت چوکا در سال ۱۴۰۱ در جشنواره امتنان که توسط وزارت کار برگزار شد به عنوان کارآفرین نمونه و در جشنواره تامین اجتماعی به عنوان کارفرمای برتر معرفی شد.

    شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران چوکااحیای مجدد مسیرهای تولید در شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران چوکا

    در ادامه دکتر حسن محمدیاری نماینده مردم شهرستانهای تالش رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از پرسنل و نیروهای کارآمد شرکت چوکا با اشاره به زحمات و تلاشهای شبانه روزی و حضور میدانی آنها در خط تولید گفت: امروز شاهد شکوفایی و گام برداشتن به جلو در عرصه تولیدی چوکا هستیم و برای رسیدن به وضعیت ایده آل در حال تلاش می باشیم.

    وی در ادامه اظهار داشت: ما به دنبال احیای مجدد مسیرهای تولید در چوکا هستیم که با توجه به هدف گذاری اصلی و اولیه، استفاده از چوب می‌تواند باعث رونق تولید در شرکت چوکا شود.

    بیشتر بخوانید: افتتاح خط تولید لوله های مقوایی در چوکا

    محمدیاری با اشاره به پیگیری های به عمل آمده در سطح وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش سرمایه چوکا به زودی و با تکمیل شدن هیئت مدیره محقق خواهد شد تا بدین ترتیب مشکل سرمایه در گردش این شرکت حل و شرکت چوکا در صنعت سلولزی کشور همچنان سربلند باشد.

    شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران چوکا

    مقاله قبلیرفع چالش های صنعت چاپ با اصلاح قوانین
    مقاله بعدینصرت اله شاملو؛ عاشق، ورزشکار، صحاف

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.