حضور ناشران در بخش مکتوب نمایشگاه قرآن

    0
    37
    نمایشگاه قرآن

    حدود ۱۰۰ ناشر در قالب ۷۰ غرفه در بخش نشر مکتوب و دیجیتال دینی سی امین دوره نمایشگاه قرآن کریم فعالیت می‌کنند.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما: ۱۰۰ ناشر در بخش مکتوب نمایشگاه قرآن حضور دارندافشار پور قائم مقام بخش نشر مکتوب و دیجیتال دینی سی امین دوره نمایشگاه قرآن کریم گفت : قرار است رونمایی در بخش نوآوری ها و تازه های کتاب نرم افزار با موضوع دین قرآن و عترت اتفاق بیفتد و آخرین آثار حوزه قرآن و دین و سیره ائمه در این نمایشگاه در انظار عموم قرار بگیرد.

    وی با اشاره به استقبال خوب بازدیدکنندگان گفت: ناشران و بازدیدکنندگان در مقایسه با سالهای قبل با توجه به قرار گرفتن بخش مکتوب و دیجیتال در قسمت رواق شرقی نمایشگاه و همچنین عرضه محصولات در این دوره از نمایشگاه قرآنی رضایت کامل داشتند.

    آقای افشار پور افزود: بحث کتاب الکترونیک و نشر الکترونیک موضوع جدیدی نیست ولی ما جدید می پردازیم چرا که در سال های قبل این دو بخش به صورت مجزا بود ولی امسال تصمیم برآن شد هر دو حوزه در قالب یک بخش در خدمت غرفه داران و بازدیدکنندگان قرار گیرد.

    بیشتر بخوانید: بازدید تشکل‌‌های نشر از محل برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران

    تخیف برای سی امین  دوره نمایشگاه قرآن

    قائم مقام بخش نشر مکتوب و دیجیتال دینی سی امین دوره نمایشگاه قرآن کریم گفت :خیلی از مردم با توجه به رشد فضای نشرالکترونیک دوست دارند به کتابهای الکترونیک حالا با موضوع قرآن و عترت و حداقل یک موضوع کتاب چه بصورت کتاب و چه به صورت دیجیتال و چه بصورت چاپی در این مکان دسترسی داشته باشند .

    وی با اشاره به تخفیف تسهیلات برای غرفه داران و عموم مردم گفت: هم برای غرفه داران و هم برای عموم مردم ۲۰ درصد تخفیف قائل شدند که بتوانند در موضوع خریدهای حمایتی انجام دهند و ناشران هم می توانند تا ۲۰ درصد تخفیف در اختیار مراجعه کنندگان قراردهند .

    نمایشگاه قرآن کریم تا ۲۶ فروردین در مصلای تهران برپاست . ساعت های بازدید ۱۷ تا ۲۴ اعلام شده است.

    مقاله قبلیتشکیل انجمن صنفی کارفرمایی صحافان تهران
    مقاله بعدینشست نوروزی هیئت مدیره اتحادیه چاپخانه‌ داران تهران با اصحاب رسانه

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.