بازدید از دو واحد تولیدی صنایع بسته بندی آذربایجان غربی توسط استاندار

    0
    50
    صنایع بسته بندی آذربایجان غربی

    در شصت و ششمین هفته از یکشنبه های حمایت از تولید، استاندار آذربایجان غربی به همراه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس اتحادیه این استان از دو واحد تولیدی صنایع بسته بندی آذربایجان غربی بازدید کرد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در تاریخ ۲۷ فروردین در طرح یکشنبه های حمایت از تولید، ضمن بازدید از واحدهای فعال صنایع بسته بندی اروم پک و شرکت چاپ آرین فرم ارومیه از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه های تولیدی شد. 

    مجوز بهره برداری شرکت اروم پک در سال ۱۴۰۰ تمدید شده و این واحد با اشتغال زایی برای ۲۵ نفر، هم اکنون مشغول تولید جعبه های لمینت و سینگل است و همچنین شرکت چاپ آرین فرم با اشتغال زایی برای ۱۸ نفر، نیز هم اکنون نیمه فعال بوده و اقدام به چاپ و تولید انواع لیبل، کتاب، جعبه، چاپ روی پارچه، بنر، رول و … کرده است.صنایع بسته بندی آذربایجان غربی

    استاندار آذربایجان غربی در حاشیه این بازدید گفت: در حمایت از تولید در یکشنبه های حمایت از تولید ۳۳۸ مصوبه داشتیم که ۶۲ درصد مصوبه ها به تصویب رسیده است. به جهت اهمیت اشتغال در آذربایجان غربی در سه ماهه گذشته از ۱۹ واحد راکد بازدید شده است که سه واحد به صورت فعال به چرخه تولید برگشتند.

    بیشتر بخوانید: اهمیت جعبه‌ سازی مورد توجه مسئولان نیست

    گفتنی است که این واحد تولیدی در زمینه چاپ و بسته بندی فعالیت می کنند مصوبه ها اجرایی شد و یکی از واحدها که مشکل گاز داشت قرار شد در مدت دو روز مشکل واحد بسته بندی حل شود.

    بازدید استاندار از دو واحد تولیدی صنایع بسته بندی آذربایجان غربی

    مقاله قبلیارائه کاغذ کتب درسی زیر قیمت بازار به آموزش و پرورش
    مقاله بعدیپروفایل مشتری ایده آل (ICP)؛  راهنمایی برای فروش بی دردسر

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.