معاون فرهنگی پیگیر استانی شدن اتحادیه‌ های چاپ

    گفت و گو با احمد ابوالحسنی، رئیس اتحادیه چاپخانه‌ داران تهران

    0
    73
    الحاق رسته چاپ دیجیتال ابوالحسنی

    رئیس اتحادیه چاپخانه‌ داران تهران گفت: معاون فرهنگی وزارت ارشاد از استانی شدن اتحادیه‌ های چاپ حمایت کامل کرد.

    به گزارش چاپ و نشر به نقل از تسنیم؛ احمد ابوالحسنی، رئیس اتحادیه چاپخانه‌ داران تهران، در گفت‌ و گو با  خبرگزاری تسنیم،‌ از دیدار رؤسای اتحادیه‌ های چاپ با معاون فرهنگی وزیر ارشاد خبر داد و گفت: در این دیدار موضوع استانی شدن کل صنعت چاپ در سراسر کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    استانی شدن اتحادیه‌ های چاپوی در ادامه درباره استانی شدن اتحادیه‌ های چاپ توضیح داد:‌ از آنجایی که چاپخانه‌ ها چه در تهران و چه در استان‌ ها در حال انتقال به حاشیه شهر‌ها هستند،‌ رفته رفته از زیرمجموعه اتحادیه‌ ها خارج می‌ شوند، شهرهای حاشیه تهران مثل شهر ری‌، اسلامشهر‌، پردیس و … نیز اکنون زیرمجموعه اتحادیه‌ های غیرتخصصی مثل اتحادیه عکاسان هستند و باید زیرمجموعه اتحادیه تخصصی خود شوند.

    ابوالحسنی اظهار کرد: اتاق تهران با تشکیل اتحادیه ‌های استانی چاپ موافقت کرده است،‌ اما اتحادیه ‌هایی که چاپخانه ‌ها در حاشیه شهرها زیرمجموعه آن‌ ها هستند،‌ با جدا شدن این چاپخانه ‌ها مخالفت می‌ کنند.

    بیشتر بخوانید: تاسیس شهرک تخصصی چاپ عاملی در رشد صنایع

    ابوالحسنی گفت:‌ معاون فرهنگی وزارت ارشاد از استانی شدن اتحادیه‌ های چاپ حمایت کامل کرد و قرار بر این شد که با کمیسیون عالی نظارت صنعت و معدن نیز نامه ‌نگاری کنند. همچنین برای پیگیری برخی از مطالبات دیگر صنعت چاپ از جمله واردات ماشین‌آلات و … جلسه مشترک وزیر ارشاد،‌ وزیر صنعت و معدن و اتحادیه چاپ برگزار شود.

    مقاله قبلیتعیین نرخنامه صنف صحاف در دهمین گردهمایی صحافان کشور
    مقاله بعدیخلق کوتینگ ضدنفوذ اکسیژن برای بسته بندی مواد غذایی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.