صنایع کاغذ سازی و کارتن در مسیر رونق و پیشرفت

    پرونده بررسی وضعیت کاغذ

    0
    273
    صنایع کاغذ سازی و کارتن حداد عادل

    مجموعه های دولتی؛ الگوی پیشرفت صنایع کاغذ سازی و کارتن 

    عضو هیئت مدیره انجمن صنایع کارتن و ورق با بیان اینکه صنایع کاغذ سازی و کارتن رشد و پیشرفت خوبی در کشور داشته اند، خواستار هموار شدن مسیر تولید با الگوبرداری از مجموعه های دولتی شد. 

    مهدی حداد عادل عضو هیئت مدیره انجمن صنایع کارتن و ورق در گفت و گو با خبرنگار چاپ و نشرآنلاین در رابطه با وضعیت صنایع کارتن و کاغذ اظهار داشت: ما امروز شاهد افزایش سرمایه گذاری در این صنایع هستیم. همچنین از نظر ماشین آلات و امکانات تولید و حضور متخصصان نیز مشکل خاصی نداریم و خوشبختانه مجموع این مسائل منجر به افزایش ظرفیت اسمی مجموعه های تولیدی تا سه برابر شده است.

    وی افزود: امیدواریم با رفع موانع و مشکلات برای صادرات نیز اقدامات موثری انجام شود تا به این شکل بتوانیم رونق بیشتری را در صنایع کاغذ سازی و کارتن سازی رقم بزنیم.

    عضو هیئت مدیره انجمن صنایع کارتن و ورق با اشاره به نامگذاری سال جاری به «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری گفت: دولت عهده دار گردش کار اقتصادی کشور است. از همین رو انتظار هست که مجموعه های دولتی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری الگویی برای دیگر صنایع از جمله صنایع کاغذ سازی و کارتن سازی باشند.

    صنایع کاغذ سازی و کارتنحداد عادل تصریح کرد: ما نیز با توجه به شعار «مهار تورم و رشد تولید» تلاشمان بر این است که قیمت تمام شده کالا را به حداقل برسانیم چرا که به این امر واقف هستیم که تولیدات نهایی هر صنعتی به کارتن برای بسته بندی نیاز دارند. از همین رو کاهش قیمت نهایی محصول می تواند منجر به رضایت نسبی مصرف کنندگان شود.

    وی با اشاره به اینکه صنعت سلولزی می تواند در قیمت تمام شده برای مصرف کنندگان نهایی اثر گذار باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، انتظار ما از صنعت سلولزی حمایت بیشتر است تا به این شکل بتوانیم خدماتمان را به شکلی بهتر اجرایی کرده و به دست مصرف کنندگان برسانیم.

    بیشتر بخوانید: «انجمن مدیران صنایع کارتن و ورق» به اتاق بازرگانی ایران ملحق شد

    حداد عادل در پایان  پیوستن «انجمن صنایع کارتن و ورق» به اتاق بازرگانی ایران را یک رویداد مثبت ارزیابی کرد و گفت: حضور اعضای هیئت مدیره و نمایندگان این صنف در اتاق های مختلف به منظور بیان نیازها و کسب راهنمایی های موثر از سوی متخصصان در راستای حل مشکلات می تواند منجر به خدمات رسانی بهتر بشود. صنایع کاغذ سازی و کارتن

    مقاله قبلیبزرگ ترین و مهم ترین رویداد بسته بندی دنیا میزبان ایران خواهد بود
    مقاله بعدیچاپ مهیار؛ خوش‌فکر، توسعه‌طلب، مترقی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.