وحدت کلمه برای قیمت گذاری در صنعت چاپ

    گفت و گو با مصطفی رمضانی، مدیر چاپ هادی

    0
    61
    مدیر چاپ هادی مصطفی رمضانی

    مدیر چاپ هادی معتقد است که یکی از مواردی که بازار صنعت چاپ را به هم ریخته می کند نبود قیمت گذاری در صنعت چاپ است. چاپخانه داران باید بر سر مسئله اقتصادی به یک وحدت کلمه دست پیدا کنند. 

    مصطفی رمضانی، مدیر چاپ هادی در گفت و گو با چاپ و نشر آنلاین درباره وضعیت کنونی صنعت چاپ کشور بیان داشت: حوزه چاپ در سال های اخیر بیش از همه به سمت بسته بندی و جعبه سازی گرایش پیدا کرده است و بخش اعظم سودآوری این حوزه به این بخش اختصاص دارد.

    قیمت گذاری در صنعت چاپ چاپ هادیوی در ادامه اظهار داشت: یکی از نیازهای اساسی این صنعت در حال حاضر به عدم نوسازی تجهیزات لازم در این صنعت که یک صنعت پیشرو است بازمی گردد و هر سال نیز بر دانش تکنولوژیک آن افزوده می شود و اگر ما به عنوان فعالان این صنعت نتوانیم خودمان را همگام با تغییرات به روز کنیم با مشکلات عمده ای مواجه خواهیم شد. راه حل گشایش این مشکل نیز در دیپلماسی سیاسی نهفته است. وارد کردن و خرید این تجهیزات به راحتی امکان پذیر نیست.

     

    بهم ریختگی بازار با عدم قیمت گذاری در صنعت چاپ 

    رمضانی افزود: کمبود نیروی انسانی جوان و ماهر یکی دیگر از مشکلات چاپخانه داران است. نیروی انسانی ما هم اکنون به دوره بازنشستگی رسیده است و باید به فکر آموزش نیروی جوان و با انگیزه بود. یک بنگاه اقتصادی باید سود مناسبی داشته باشد تا بتواند به کارکنانش رسیدگی کند و انگیزه و خلاقیت در تولید را در آن ها تقویت کند.

    بیشتر بخوانید: ضرورت رفع موانع واردات مواد اولیه و واسطه ای صنایع چاپ و بسته بندی

    مدیر چاپ هادی اظهار داشت: یکی از مواردی که بازار صنعت چاپ را به هم ریخته می کند نبود قیمت گذاری در صنعت چاپ است. چاپخانه داران باید بر سر مسئله اقتصادی به یک وحدت کلمه دست پیدا کنند. این مسئله باعث می شود هرکس هر قیمتی که می خواهد اعلام کند و در نتیجه کل بازار خراب شود. عده ای هم در این میان با استفاده از رانت های ناعادلانه از یکسری مزایا استفاده می کنند.

    قیمت گذاری در صنعت چاپ 

    مقاله قبلیمفهوم مدیریت رنگ
    مقاله بعدیچالش اصلی صنف چاپ و لیتوگراف محدودیت واردات مواد اولیه است

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.