آمادگی کارخانه کاغذ مازندران برای لبیک به ندای رهبری در خصوص تولید کاغذ داخلی

    0
    56
    کارخانه کاغذ مازندران

    کارخانه کاغذ مازندران برای تولید کاغذ آماده است

    مدیرعامل کارخانه کاغذ مازندران از آمادگی این شرکت برای عمل به فرمایش رهبر انقلاب درباره تولید کاغذ داخلی با کیفیت و ارزان خبر داد.

    کارخانه کاغذ مازندران نیک نژادبه گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از تسنیم، روز گذشته رهبر معظم انقلاب از سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران بازدید کردند. معظم‌له در این بازدید در جریان مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با اشاره به پیشرفت‌های حوزه نشر فرمودند: «انسان احساس می‌کند که کار نشر کتاب بر خلاف بعضی از زمینه‌های نامساعد، رو به‌ پیشرفت است. «زمینه‌ی نامساعد» که می‌گویم، عمدتاً گرانی کاغذ است و گاهی نامرغوب بودن کاغذ که حالا امروز وزیر محترم به من خبر دادند که در زمینه‌ تولید کاغذ مرغوب کارهای خوبی را شروع کرد‌ه‌اند. من البتّه چند سال قبل به این مسئله تأکید کردم، همّت نکردند که دنبال کنند؛ حالا خب بحمدالله شروع کرده‌اند. »

    در این راستا امید نیک نژاد مدیر عامل کارخانه کاغذ مازندران که در سال گذشته تولید کاغذ چاپ و تحریر را اختصاصاً در کشور بر عهده داشته‌است، از آمادگی این کارخانه برای لبیک به ندای رهبری در خصوص تولید کاغذ داخلی مرغوب و ارزان برای نشر سخن گفت.

    نیک‌نژاد تصریح کرد:‌ روز گذشته رهبر انقلاب در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران به مسئله کاغذ اشاره کردند و درباه قیمت کاغذ تأکیداتی داشتند. این فرمایشات مسئولیت ما را در حوزه تولید کاغذ سنگین‌تر کرده است؛ کما اینکه در یکی دو سال گذشته اهتمام ما این بود که تأکیدات پیشین ایشان در خصوص تولید کاغذ داخلی و رسیدن کاغذ با کیفیت تولید داخل به دست ناشران را جامه عمل بپوشانیم.

    وی ادامه داد: ما در محضر ایشان قول می‌دهیم که برای امسال ۵۵ هزار تن  کاغذ با کیفیت داخلی تولید کنیم تا جامعه نشر بتوانند از کاغذ با کیفیت داخلی و ارزان بهره‌مند شوند. همچنین بر بالا رفتن کیفیت نیز اهتمام خواهیم داشت‌، چه در مواد اولیه مصرفی و چه در تجهیز و نوسازی ماشین‌آلات که با کمک سرمایه‌دار در دستور کار قرار دارد.

    بیشتر بخوانید: تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ارزان شدن قیمت کاغذ به منظور رشد کتابخوانی

    به گفته مدیرعامل کارخانه کاغذ مازندران؛ با توجه به مصوبات اخیر کارگروه کاغذ و فرمایشات رهبر انقلاب،‌ این کارخانه برای سال جاری ورود به خودکفایی کاغذ را تسریع خواهد کرد  و با توجه به دغدغه رهبری‌،‌ کاغذ را  با حداقل سود کاغذ و با کیفیت به دست ناشران برساند.

    مقاله قبلیتاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ارزان شدن قیمت کاغذ به منظور رشد کتابخوانی
    مقاله بعدیبررسی بسته بندی مواد غذایی در ۳ کشور ایران، عراق و ترکیه

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.