اتخاذ تصمیم نهایی برای تعیین کد تعرفه دستگاه‌ های چاپ دیجیتال

    گفت و گو با جلال ذکایی، نایب رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران

    0
    56
    نهاد ملی صنعت چاپ جلال ذکایی

    نایب رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران از برگزاری جلسه تعیین کد تعرفه دستگاه‌ های چاپ دیجیتال خبر داد، این اقدام با هدف تفکیک کد تعرفه برای وارد ماشین‌ آلات چاپ دیجیتال در دو حوزه چاپ ورقی و لارج فرمت انجام می‌ شود.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا؛ جلال ذکایی، نایب رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران با اشاره به برگزاری جلسه تعیین کد تعرفه دستگاه‌ های چاپ دیجیتال در دفتر مدیرکل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: این جلسه با حضور مدیرکل دفتر چاپ و نشر، معاون محتوایی مدیرکل چاپ و نشر و جمعی از فعالان حوزه چاپ دیجیتال برگزار شد.

     وی افزود:‌ این جلسه با موضوع ضرورت تفکیک کد تعرفه برای واردات ماشین‌ آلات چاپ دیجیتال در دو حوزه چاپ ورقی و چاپ رول و لارج فرمت برگزار شد و هر یک از  حاضران نظرات کارشناسی خود را اعلام کردند.

     

    تصمیم گیری برای تعیین کد تعرفه دستگاه‌ های چاپ دیجیتال

     ذکایی با بیان اینکه بحث و تبادل نظر درباره این موضوع از دیگر محورهای این نشست بود، ادامه داد: مدیرکل دفتر چاپ و نشر در این نشست با اشاره به ضرورت ساماندهی چاپخانه‌ ها و واردات ماشین‌ های چاپ دیجیتال به طرح نکاتی پرداخت و سایر افراد به طرح مشکلات خود درباره واردات ماشین‌ های نو و دست دوم چاپ پرداختند.

    بیشتر بخوانید: چاپ دیجیتال؛ قابلیت ها و تمایزها

     وی تاکید کرد: قرار است جلسه بعدی در هفته آتی بار دیگر برگزار شود و اعضای این گروه با ارائه مستندات خود در جلسه حضور داشته باشند تا تصمیم نهایی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اتخاذ و این توافق به وزارت صمت و کمیسیون ماده یک این وزارتخانه ابلاغ شود.

    مقاله قبلیعدم حضور ناشران بنام و تأثیر منفی بر فروش دیگر ناشران
    مقاله بعدیرئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران:آینده نگری مسئولان و کنترل قیمت کاغذ

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.