حمایت معاونت امور فرهنگی ارشاد از نمایشگاه بین المللی کاغذ و مقوا

    گفت و گو با رضا امیدی، رئیس نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، كارتن، فراورده هاى سلولزى و ماشين آلات مربوطه

    0
    102
    هفتمین نمایشگاه کاغذ و مقوا رضا امیدی

    ششمین دوره از نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فراورده هاى سلولزى که قرار است اول تا چهارم مردادماه برگزار شود، مورد حمایت یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد قرار گرفت. 

     رضا امیدی رئیس نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فراورده هاى سلولزى و ماشین آلات مربوطه به همراه غلامرضا شجاع، رئیس تشریفات این نمایشگاه در تاریخ سه شنبه ۱۶ خردادماه با یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگى و سپس با علی اکبر ابراهیمى، مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى دیدار کردند.

    رضا امیدی، رئیس نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فراورده هاى سلولزى و ماشین آلات مربوطه درباره مشروح این جلسه به خبرنگار چاپ و نشر آنلاین گفت: در این جلسه ابتدا ضمن حمایت از برگزاری خوب نمایشگاه کتاب تهران به عنوان یکی از بی نظیرترین و پر بازدیدترین نمایشگاه های جهان خدا قوت و خسته نباشید عرض شد و سپس گزارش کتبی و توضیحات مفصلى همراه با عکس و آمار در خصوص فعالیت موفق پاویون سلولزى ایران و حضور هیئت تجارى اعزامى به نمایشگاه سلولزی کشور امارات، که در اواخر اردیبهشت ماه برگزار شد، ارائه گردید.

    بیشتر بخوانید: یازدهمین نمایشگاه بین‌ المللی کاغذ و مقوای دبی و حضور فعالان دانش‌ بنیان سلولزی…

    نمایشگاه بین المللی کاغذوی ادامه داد: در این جلسه به معرفی توانمندی ها و محصولات تولیدی و همچنین ماشین آلات شرکت هاى مشارکت کننده در پاویون ایران در نمایشگاه امارات و نیز جلسات برگزار شده و نحوه برگزاری سمینار توانمندی های تولیدات داخلی ایران و دستاوردهاى آن، خدمت معاونت فرهنگی پرداخته شد.

    امیدی تصریح کرد: بنده به عنوان یکی از برگزارکنندگان نمایشگاه کاغذ و مقوا اعلام می دارم که یکی از اهداف نمایشگاه حمایت از تولید و خودکفایی داخلی کاغذ همگام با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تأمین کاغذ امور فرهنگی و آموزشی ایران عزیز خواهد بود.

    رئیس نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فراورده هاى سلولزى تاکید کرد: جناب دکتر احمدوند نیز ضمن استقبال از این رویداد و حمایت از این گونه رویدادهاى ملى، از ششمین نمایشگاه بین المللی کاغذ ایران اعلام حمایت کرده و ضمن اعلام مجوز استفاده از لوگوى وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى در پوستر و اطلاع رسانی هاى مربوطه، قول مساعد دادند که در افتتاحیه نمایشگاه در تاریخ اول مرداد ماه حضور داشته و هماهنگی هاى لازم را جهت بازدید وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامى مدیریت کنند.

    وی خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه ای جداگانه گزارشی از نمایشگاه امارات به مهندس ابراهیمی ارائه شد.

    امیدی در انتهای صحبت های خود از جناب غلامرضا شجاع بابت هماهنگى این جلسه، تشریح پاویون و دستاوردهاى آن تشکر و قدردانى فراوان به عمل آورد.

     

    ششمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌هاى سلولزى و ماشین‌آلات مربوطه یکم تا چهارم مرداد ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌ المللی تهران برگزار خواهد شد.

    مقاله قبلیحل مشکلات نشر کشور با اختصاص یک درصد مالیات دخانیات
    مقاله بعدیاستقبال کسب‌ و کارهای کوچک از بازاریابی با هوش مصنوعی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.