استقبال کسب‌ و کارهای کوچک از بازاریابی با هوش مصنوعی

    0
    54
    هوش مصنوعی کسب‌ و کارهای کوچک

    ۴۱ درصد از کسب‌ و کارهای کوچک، در حال بررسی استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به تصمیم‌ گیری‌ های تجاریشان هستند و در این میان سرویس‌ هایی مانند خدمات مشتری و مارکتینگ، در اولویت این کسب‌ و کارها برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی هستند.

    بر اساس مطالعات جدید، کسب‌ و کارهای کوچک از سایت‌ های مخصوص به خود برای مارکتینگ و ارائه خدمات به مشتریانشان استفاده می‌ کنند. این مطالعات که توسط امریکن اکسپرس انجام شده، نشان می‌ دهند که ۴۱ درصد از مشاغل کوچک، در حال بررسی استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به تصمیم‌ گیری‌ های تجاریشان هستند و در این میان سرویس‌ هایی مانند خدمات مشتری و مارکتینگ، در اولویت این کسب‌ و کارها برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی هستند. بنا بر این مطالعات، کسب‌ و کارهای کوچک اذعان دارند که استفاده از هوش مصنوعی را برای طیف وسیعی از موارد در تجارت خود زیرنظر دارند.

    به عنوان مثال، ۳۹ درصد از کسانی که مایل به استفاده از هوش مصنوعی هستند، قصد دارند از ابزارهای مدرن برای کمک به صرفه‌جویی در زمان استفاده کنند. علاوه بر این، ۲۱ درصد از این کسب‌ و کارها از ابزارهای هوش مصنوعی برای بهبود امنیت استفاده می‌ کنند و ۲۰ درصد اعلام کرده‌ اند که از هوش مصنوعی برای ارائه خدمات کارآمدتر به مشتریان بهره می‌ گیرند. خدمات مشتری (۱۹درصد) و بازاریابی (۱۴درصد) مهم‌ترین موارد استفاده اولیه برای مشاغل برای استفاده از هوش مصنوعی هستند. به نظر می‌رسد که اندازه یک کسب‌ و کار بر نحوه و میزان استفاده آن از فناوری هوش مصنوعی موثر است.

    شرکت‌ های بزرگ‌ت ر نسبت به آزمایش هوش مصنوعی خوش‌ بین‌ تر هستند. کسب‌ و کارهای بزرگ‌ تر (آنهایی که بین ۱۰۱ تا ۵۰۰ کارمند دارند) حدود چهار برابر بیشتر از مشاغل کوچک‌ تر (آنهایی که بین ۱۰ کارمند و کمتر دارند) برای استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی خود را آماده می‌کنند.

    هوش مصنوعی کسب‌ و کارهای کوچکهوش مصنوعی اولویت کسب‌ و کارهای کوچک

    همچنین آمار نشان می‌دهد که صاحبان مشاغل و کارآفرینان جوان نیز بیشتر از صاحبان مسن‌ تر، از ابزارهای هوش مصنوعی در سازمان خود استفاده می‌ کنند. این گزارش تاکید کرده است که ۵۶ درصد از کسب‌ و کارهای کوچک در میان نسل‌های جدیدتر، صرف‌نظر از اندازه، اعلام کرده‌اند که هوش مصنوعی را در اولویت قرار می‌دهند، در مقابل تنها ۲۴ درصد از مشاغل قدیمی‌ تر از این فناوری استقبال کرده‌ اند.

    بیشتر بخوانید: ۵ ابزار مقرون به صرفه توسعه کسب و کار با هوش مصنوعی

    کسب‌ و کارهای بزرگ‌ تر به‌طور کلی اعتمادبه‌نفس بیشتری در استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی دارند. بر اساس این مطالعه، تنها ۲۹ درصد از کسب‌ و کارهای کوچک اعلام کرده‌ اند که در این حوزه اعتمادبه‌نفس دارند. کسب‌ و کارها در هر اندازه‌ای، به رشد و کارآیی ابزارهای هوش مصنوعی اهمیت می‌ دهند. همان‌طور که مطالعه امریکن اکسپرس نشان می‌دهد، سازمان‌ های بزرگ‌ تر انعطاف‌ پذیری بیشتری برای آزمون و خطا دارند، در حالی که بسیاری از کسب‌ و کارهای کوچک‌ تر فاقد اعتمادبه‌نفس لازم برای این کار هستند.

     

    مقاله قبلیحمایت معاونت امور فرهنگی ارشاد از نمایشگاه بین المللی کاغذ و مقوا
    مقاله بعدیبرنامه زمان بندی کارگاه های آموزشی دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.