جلوگیری از قطع درختان با پویش جمع‌ آوری کاغذ‌های باطله

    0
    48
    پویش جمع‌ آوری کاغذ‌های باطله

    مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان گفت: پویش جمع‌ آوری کاغذ‌های باطله و کتاب‌ های بی‌استفاده، برای اولین بار در شهر کرمان، اجرا می شود.

    پویش جمع‌ آوری کاغذ‌های باطلهبه گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از خبرگزاری کرنا؛ مصطفی عسکری، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان از جانمایی غرفه‌های تحویل کاغذ باطله، در ۵ بوستان در سطح شهر خبر داد و گفت: برای جانمایی غرفه‌ها سعی شده است بوستان‌ها، ۵ منطقه شهر کرمان را پوشش دهند.

    او بوستان‌های مادر، پدر، شهید مطهری، باغ‌ملی و شورا را ازجمله بوستان‌های منتخب برای پویش جمع‌ آوری کاغذ‌های باطله اعلام کرد و افزود: مردم می‌توانند با مراجعه به این غرفه‌ها، کاغذ‌های باطله و کتاب‌های درسی و غیردرسی بدون استفاده را تحویل دهند و براساس حجم برآورده شده، لوازم‌التحریر دریافت کنند.

    مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان بیان کرد: پویش جمع‌ آوری کاغذ‌های باطله از شنبه ۲۰ خردادماه آغاز شده است و  تا جمعه ۲۶ خرداد ماه، دامه دارد و شهروندان می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب، نسبت به تحویل کاغذ‌های باطله و کتاب‌های بدون استفاده خود اقدام کنند.

    بیشتر بخوانید: مدیریت کاغذ باطله و بررسی وضعیت تولید آن در ایران و جهان

    اهداف پویش جمع‌ آوری کاغذ‌های باطله

    وی هدف از برگزاری پویش جمع‌ آوری کاغذ‌های باطله را استفاده بهینه از کاغذ دورریز، حفظ محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان برای تولید مجدد کاغذ عنوان کرد و تصریح کرد: کاغذ‌های جمع‌آوری‌شده از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری، برای بازیافت، تحویل کارخانه‌های تولید کاغذ و مقوا می‌شود.

    عسکری افزود: شهروندان همچنین می‌توانند اپلیکیشن «شَمیز» را با دانلود نرم‌افزار «کرمون من» از «میز خدمت» سایت شهرداری کرمان به آدرس kerman.ir یا کافه‌بازار نصب کنند و با عضویت و تکمیل پروفایل، وارد بخش شَمیز شوند و کاغذ‌های باطله و کتاب‌های بی‌استفاده را تحویل دهند.

    مقاله قبلیمزایای بهره مندی از هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا
    مقاله بعدیشرکت افق قطعات آسیا؛ پشتیبان

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.