اشتیاق هیئت تجاری هرات برای بازدید از غرفه «ایران روتاتیو» در ایفپکس

    گفت و گو با رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران هرات 

    0
    83
    هیئت تجاری هرات نمایشگاه آینده چاپ ایران

    هیئت تجاری هرات؛ متشکل از چاپخانه‌ داران و ناشران شهر هرات افغانستان با هدف شرکت در دومین نمایشگاه ایفپکس و بازدید از غرفه نماینده انحصاری هایدلبرگ به تهران می‌آید.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران، عبدالقیوم وزیری، رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران هرات با اشاره به حضور هیئت تجاری چاپ و نشر هرات در نمایشگاه ایفپکس، گفت: قرار است جمعی از فعالان صنعت چاپ هرات در نمایشگاه آینده چاپ ایران حضور داشته باشند، این افراد در بخش‌های مختلف صنعت چاپ، نشر و بسته‌بندی فعال هستند و شامل چاپخانه‌داران حوزه افست و فلسکو، کارتن‌سازان و ناشران حوزه‌های عمومی و تخصصی هستند.

    وی افزود: در این زمینه ناشران به دنبال بهره‌مندی از کیفیت دستگاه‌های چاپ در ایران و برخورداری از امکانات مناسب برای چاپ کتاب‌هایشان در ایران هستند و برخی دیگر نیز با هدف تهیه ملزومات چاپ، کاغذ و مقوا از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

    وزیری با بیان اینکه حضور چاپخانه‌داران هرات نیز به دنبال اهداف مختلفی انجام خواهد شد، عنوان کرد: چاپخانه‌داران نیز در بخش ملزومات و قطعات مشکلات زیادی دارند و امیدوارند با حضور در نمایشگاه ایفپکس و دیدار با مدیران شرکت ایران روتاتیو به عنوان نماینده هایدلبرگ، وسایل و تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری کنند. هیئت تجاری هرات

    وی با اشاره به حضور نماینده هایدلبرگ در نمایشگاه ایفپکس، تاکید کرد: هیئت تجاری هرات تاکنون فرصت بازدید از این شرکت صاحب‌نام را در سایر نمایشگاه‌ها نداشته‌، بنابراین حضور برای ما در این دوره از نمایشگاه ایفپکس، ارزش زیادی دارد. زیرا می‌توانیم در این نمایشگاه منطقه‌ای تخصصی، با یکی از بزرگ ترین کمپانی‌های صاحب‌نام ارتباط بگیریم و در زمینه به‌روزرسانی و تجهیز چاپخانه‌ها اقدام کنیم.

    هیئت تجاری هراتوزیری همچنین با اشاره به حضور کارتن‌سازهای هرات در دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران، توضیح داد: فعالان این حوزه نیز به دنبال تامین ورق کارتن هستند، اکنون این گروه برخی از نیازهای خود را از ایران یا سایر کشورها تامین می‌کنند، در تلاشیم با حضور در این رویداد بین‌المللی زمینه‌ای فراهم شود تا بتوانیم با شرکت‌های تولیدی این حوزه ارتباط برقرار شود.

    بیشتر بخوانید: تعدد نمایشگاه‌ های تخصصی و ایجاد ظرفیت‌ های جدید

    وی با طرح این موضوع که هیئت تجاری هرات در نمایشگاه آینده چاپ ایران با هدف توسعه تبادلات تجاری و اقتصادی میان دو کشور انجام خواهد شد، گفت: سال گذشته نیز به همراه جمعی از همکاران در این نمایشگاه حضور داشتیم که نتایج خوبی به همراه داشت، برخی از همکاران ما توانستند لوازم و ملزومات چاپ مورد نیاز خود را تهیه کنند، برخی نیز بعد از نمایشگاه در تماس با شرکت‌ها ارتباطات کاری خود را توسعه دادند که امیدوارم این این ارتباط مستمر باشد.

    دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران با شعار «هر طلوع امیدی دوباره، هر جهش فرصتی جدید» ۲۰ تا ۲۳ تیر ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاهی ایران‌مال برگزارخواهد شد.

    هیئت تجاری هرات

    مقاله قبلیساخت شهرک صنعتی چاپ در ملارد یا شمس‌آباد
    مقاله بعدیمدیرعامل مجموعه بازرگانی صنوبر: تعامل فعالان ملزومات چاپ و چاپخانه داران لازم است

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.