مدیر کیان برچسب گفت: یکی از نقاط مثبت نمایشگاه آگروفود حضور شرکتکنندگان و بازدیدکنندگان کشورهای مختلف بود که نقش مهمی در تأمین بازارهای صادراتی دارند.
مهدی حسن زاده؛ مدیر کیان برچسب در گفت و گو با خبرنگار چاپ و نشر آنلاین با بیان این مطلب درباره مجموعه خود توضیح داد: این مجموعه از سال ۱۳۹۰ شروع به کار کرده است. ما یک مجموعه کوچک بودیم که با اتکا به دانش فنی، تجربه و پشتکار بهمرور تبدیل به یک مجموعه بزرگ شدیم که با افتخار توانستیم در خدمت صنعت لیبل باشیم.
وی نمایشگاه آگروفود را آوردگاهی بزرگ و باکیفیت توصیف کرد و ادامه داد: بسیاری از شرکتکنندگان در این نمایشگاه از مشتریان ما هستند ازاینرو ضرورت داشت که بهمنظور تجدید دیدار و همچنین ارتباط با مشتریان جدید و بازاریابی تولیداتمان در این رویداد شرکت کنیم. یکی از نقاط مثبت نمایشگاه آگروفود حضور شرکتکنندگان و بازدیدکنندگان کشورهای مختلف بود که نقش مهمی در تأمین بازارهای صادراتی برای مجموعههایی مانند ما دارند.
بیشتر بخوانید: ایران آگروفود فرصتی برای نمایش توانمندی شرکت های چاپ و بسته بندی
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کیفیت چاپ و محصولات ما قابلقبول است ما لازم دیدیم بهمنظور معرفی توانایی و تولیداتمان در این نمایشگاه شرکت کنیم که خوشبختانه ارتباطات خوبی هم شکل گرفت. این بازاریابی محصولات مهمترین ویژگی نمایشگاه آگروفود در مقایسه با نمایشگاههای تخصصی حوزه چاپ و بستهبندی است.