حضور چشمگیر شرکت‌های خارجی از نقاط مثبت نمایشگاه آگروفود

    گفت و گو با مهدی حسن‌ زاده؛ مدیر کیان برچسب

    0
    58
    نقاط مثبت نمایشگاه آگروفود کیان برچسب

    مدیر کیان برچسب گفت: یکی از نقاط مثبت نمایشگاه آگروفود حضور شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان کشورهای مختلف بود که نقش مهمی در تأمین بازارهای صادراتی دارند.

    مهدی حسن‌ زاده؛ مدیر کیان برچسب در گفت و گو با خبرنگار چاپ و نشر آنلاین با بیان این مطلب درباره مجموعه خود توضیح داد: این مجموعه از سال ۱۳۹۰ شروع به کار کرده است. ما یک مجموعه کوچک بودیم که با اتکا به دانش فنی، تجربه و پشت‌کار به‌مرور تبدیل به یک مجموعه بزرگ شدیم که با افتخار توانستیم در خدمت صنعت لیبل باشیم.

    وی نمایشگاه آگروفود را آوردگاهی بزرگ و باکیفیت توصیف کرد و ادامه داد: بسیاری از شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه از مشتریان ما هستند ازاین‌رو ضرورت داشت که به‌منظور تجدید دیدار و همچنین ارتباط با مشتریان جدید و بازاریابی تولیداتمان در این رویداد شرکت کنیم. یکی از نقاط مثبت نمایشگاه آگروفود حضور شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان کشورهای مختلف بود که نقش مهمی در تأمین بازارهای صادراتی برای مجموعه‌هایی مانند ما دارند.

    بیشتر بخوانید: ایران آگروفود فرصتی برای نمایش توانمندی شرکت‌ های چاپ و بسته‌ بندی

    وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کیفیت چاپ و محصولات ما قابل‌قبول است ما لازم دیدیم به‌منظور معرفی توانایی و تولیداتمان در این نمایشگاه شرکت کنیم که خوشبختانه ارتباطات خوبی هم شکل گرفت. این بازاریابی محصولات مهم‌ترین ویژگی نمایشگاه آگروفود در مقایسه با نمایشگاه‌های تخصصی حوزه چاپ و بسته‌بندی است.

    نقاط مثبت نمایشگاه آگروفود

    مقاله قبلیتوافقی برای بارگذاری آثار ناشران ایرانی در سایت آمازون
    مقاله بعدیتمدید مهلت بخشودگی جرائم دیرکرد بدهکاران بانک‌ ها

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.