دفتر امور چاپ غرفه گذار نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌ هاى سلولزى

    گفت و گو با علی‌اکبر ابراهیمی؛ مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌

    0
    62
    بیست و چهارمین جشنواره صنعت چاپ کشور علی‌اکبر ابراهیمی نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، كارتن، فرآورده‌ هاى سلولزى

    مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ گفت: دفتر امور چاپ برای اولین بار در ششمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌ هاى سلولزى غرفه خواهد داشت و همکاران ما در تمام طول نمایشگاه آن جا حضور  داشته تا به موارد و مشکلات رسیدگی کنند.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین؛ علی‌اکبر ابراهیمی مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ درباره ششمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌ هاى سلولزى گفت: اصولا برگزاری نمایشگاه‌ ها به توان تولید داخلی مرتبط می شود. هدف از برگزاری نمایشگاه‌ ها این است که ما بتوانیم آنچه را که توسط فعالان صنعتی تولید می‌شود در نمایشگاه‌ ها در معرض دید عموم قرار بدهیم و به مصرف کنندگان معرفی کنیم.

    ابراهیمی تاکید کرد: فعالان صنعت چاپ از مصرف کنندگان صنایع سلولزی کشور هستند؛ بنابراین وقتی نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌ هاى سلولزى برگزار می‌شود قطعا صنف چاپ هم در آن شرکت خواهند کرد و این موضوع تاثیر مثبت خودش را قطعا خواهد داشت.

    وی در ادامه گفت: در دهه گذشته مقدار قابل توجهی از کارتن‌ های بسته‌ بندی توسط تولیدکنندگان مختلف وارد کشور می شد که امروزه با برگزاری این نمایشگاه توانستیم قدرت تولیدات داخلی در حوزه کارتن، ورق و کاغذ‌های بسته‌بندی را نشان بدهیم و شاهد هستیم که دیگر چنین وارداتی صورت نمی‌ گیرد. این نشان از تاثیرات مثبت برگزاری نمایشگاه‌ کاغذ و مقوا است. 

    نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌ هاى سلولزىوی اظهار داشت: من نسبت به برگزاری شش دوره ای این نمایشگاه‌ انتقادی ندارم اما انتظار دارم با توجه به ظرفیت‌ های داخلی موجود، تمام تولیدکنندگان در نمایشگاه‌ های داخلی حضور پیدا کنند تا بتوانند خودشان را معرفی کنند. به این طریق مصرف کنندگان به خود باوری می‌ رسند که محصولات مورد نیازشان در داخل کشور تولید می‌ شود؛ گام برداشتن در همین راستاست که ما را روز به روز به خودکفایی نزدیک تر می‌ کند و موجبات کسب و کار تولیدکنندگان داخلی نیز محیا می‌ شود.

    بیشتر بخوانید: نمایشگاه کاغذ و مقوا مورد حمایت اتحادیه

    ابراهیمی در پاسخ به این سوال که وزارت ارشاد چه کمکی در این رابطه می‌تواند انجام دهد گفت: ما در همه زمینه‌ ها در خدمت برگزارکنندگان نمایشگاه‌ های تخصصی که در این زمینه فعالیت می‌کنند همچون نمایشگاه بین المللی کاغذ و مقوا هستیم و همواره وزارت ارشاد در همه نمایشگاه‌ ها در کنار برگزارکنندگان بوده و خواهیم بود حتی دفتر امور چاپ برای اولین بار در ششمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌ هاى سلولزى غرفه خواهد داشت و همکاران ما در تمام طول نمایشگاه آن جا حضور  داشته تا به موارد و مشکلات رسیدگی کنند.

    ششمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌ هاى سلولزى و ماشین‌ آلات مربوطه یکم تا چهارم مرداد ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

    مقاله قبلیبرگزاری نشست «صادرات، مهار تورم و رشد تولید» در ایفپکس
    مقاله بعدیصدور بیش از ۲۰۰ مجوز کانون آگهی و تبلیغاتی در سه ماه نخست سال

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.