رفع موانع فعالیت شرکت تولیدی کاغذ فلوتینگ در فسا

    0
    43
    شرکت تولیدی کاغذ فلوتینگ

    سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از رفع مشکل زون بندی عرصه فعالیت شرکت تولیدی کاغذ فلوتینگ در فسا خبر داد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایلنا، سیدمهدی خادمی گفت: با مساعدت و راهگشایی مسئولانه استاندار فارس موانع پیشروی سرمایه گذاران با سرعت مناسبی در حال گشایش است و موید آینده‌ای روشن و نوید بخش برای توسعه استان است.

    وی  با یادآوری اینکه قرارگاه جهادی سرمایه‌گذاری کوثر با هدف جذب سرمایه‌گذاران و تسهیل روند سرمایه‌گذاری در استان پهناور فارس راه اندازی شده‌ است، گفت: شرکت تولیدی کاغذ فلوتینگ با سرمایه گذاری حدود دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی و با ظرفیت ایجاد اشتغال ۱۰۰ نفر در فاز اول و ۲۰۰ نفر در فاز دوم با مشکل زون بندی در شهرک صنعتی فسا مواجه بود که با نگاه تسهیل گرایانه و راهگشای استاندار فارس در موانع زدایی پس از بازدید میدانی کارگروهی از محیط زیست استان و نمایندگان شهرک صنعتی، بستر لازم برای ایجاد و راه اندازی تولیدی کاغذ هموار شد‌.

    سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس افزود: مشکل زون بندی در شهرک صنعتی فسا به مدت یک سال باعث توقف پروژه‌های سرمایه‌گذاری و آشفتگی و سراسیمگی همه سرمایه گذاران ازجمله شرکت تولیدی کاغذ فلوتینگ شده بود که پس از دستور استاندار فارس و حل مشکل، سرمایه گذار با حضور در قرارگاه سرمایه گذاری کوثر از استاندار و کارکنان قرارگاه قدردانی کرد.

    بیشتر بخوانید: احداث ۲ واحد صنعتی تولید کاغذ فلوتینگ در همدان

    خادمی با اشاره به سیر استان در طلیعه سال ۱۴۰۲ با اولویت کار جهادی و رضایت‌مندی عمومی، تاکید کرد: کار و تلاش شبانه روزی مدیریت ارشد استان در همه ابعاد نشان دهنده این موضوع است که در ارتباط بین دولت و ملت همنوایی خوبی وجود دارد.

    مقاله قبلیتوجه به ریشه‌ های مشترک صنعت چاپ، بسته‌ بندی و نوشت‌ افزار و پیشرفت روز افزون
    مقاله بعدیدیدار روسای اتحادیه های چاپ سراسر کشور با نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.