مساعدت ویژه در خصوص تأمین کاغذ نشریات انجام شود

    0
    45
    اسماعیلی توسعه کتابفروشی

    رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حفظ و حمایت از رسانه‌های بومی خراسان شمالی تأکید کرد.تأمین کاغذ نشریات

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از خبرگزاری خانه ملت: محمد وحیدی در تشریح نشست با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به اینکه حفظ و حمایت از رسانه‌های بومی استان اهمیت ویژه‌ای دارد و باید وزارت فرهنگ و ارشاد برای این مهم اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد، اظهار کرد: این مهم از طریق پرداخت یارانه مضاعف به استان‌های کمتر برخوردار محقق می‌شود.

    تأمین کاغذ نشریاتنماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمع خبرنگاران خراسان شمالی جمعیت جوانی هستند، ادامه داد: با شرایط مذکور توجه به حوزه مسکن، معیشت و… خبرنگاران اهمیت بسیاری پیدا می‌کند اما متاسفانه کمترین توجه به حوزه رسانه شده است.

    تأمین کاغذ نشریات و روزنامه های سراسر کشور

    نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعلام نرخ جدید تعرفه‌های آگهی‌های دولتی و افزایش سهم آگهی روزنامه‌های سراسری در استان مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.تأمین کاغذ نشریات

    وی بر تعیین تکلیف مالیات بر ارزش افزوده آگهی‌های روزنامه‌ها و امهال مالیات مذکور تا سال آینده تأکید و اضافه کرد کرد: با توجه به مشکلات حوزه رسانه استان نیاز است که مساعدت ویژه در خصوص تأمین کاغذ نشریات و روزنامه‌های حوزه انتخابیه انجام شود.

    بیشتر بخوانید: ناشر تخصصی کودک و نوجوان در استان کرمان وجود ندارد

    وحیدی تصریح کرد: تخصیص کتاب به کتابخانه‌های استان نیز از دیگر مطالبات حوزه فرهنگ و ارشاد است که نیاز به توجه دارد. در پایان این دیدار، دستورات مثبت مختلفی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ شد.

    مقاله قبلیمدیرعامل مجموعه من‌گرافیک: ایفپکس نیاز به تبلیغات بیشتر دارد
    مقاله بعدییادبود بیژن درویش کجوری در اتحادیه چاپخانه داران تهران برگزار شد

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.