تقبل ۵۵ درصد از هزینه چاپ کتاب درسی از سوی دولت

    0
    47
    هزینه چاپ کتاب درسی

    تقبل هزینه چاپ کتاب درسی از سوی دولت و جلوگیری از افزایش قیمت 

    معاون پژوهش و ترویج قانون اساسی معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری با اشاره به برخی اقدامات هیأت پیگیری اجرای قانون اساسی گفت: جلوگیری از افزایش سرسام‌آور قیمت کتاب‌های درسی یکی از این اقدامات است که در این راستا دولت ۵۵ درصد از هزینه چاپ کتاب درسی را متقبل شد. 

    هزینه چاپ کتاب درسیسیداحمد حبیب نژاد معاون پژوهش و ترویج قانون اساسی معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری یکی از مواردی را که با پیگیری معاونت پژوهش و ترویج قانون اساسی معاونت حقوقی ریاست جمهوری، به سود مردم خاتمه یافت را در خصوص هزینه چاپ کتاب درسی عنوان و اظهار کرد: امسال با توجه به افزایش قیمت کاغذ، ۴۵ درصد افزایش قیمت کتاب های درسی داشتیم؛ لذا هیئت پیگیری اجرای قانون اساسی نامه ای به رئیس جمهور نوشت که اگر این اتفاق بیفتد، به تعداد کودکان بازمانده از تحصیل افزوده خواهد شد.

    وی افزود: رئیس جمهور هم به داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور داد و دولت ۵۰ تا ۵۵ درصد هزینه چاپ کتاب های درسی امسال را بر عهده گرفت و لذا امسال افزایش قیمت کتاب های درسی نخواهیم داشت.

    بیشتر بخوانید: چاپ کتب درسی با مقوای داخلی و خودکفایی در این حوزه

     حبیب نژاد یادآور شد: علت اینکه دو هفته ثبت نام کتاب درسی به تعویق افتاد، به همین دلیل بود وگرنه امسال باید شاهد افزایش ۸۰ تا ۸۵ درصدی قیمت کتاب های درسی می بودیم.

    مقاله قبلیمدیر شرکت دوستان شیمی آسیاب: مسئولان ایفپکس دیدی رو به آینده دارند
    مقاله بعدینهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران برگزار می شود

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.