مدیر فروش شرکت سلطان چاپ: اطلاع رسانی در ایفپکس افزایش یابد

    0
    71
    شرکت سلطان چاپ

    گسترش صادرات؛ هدف شرکت سلطان چاپ برای حضور در ایفپکس 

    مدیر فروش شرکت سلطان چاپ، هدف این مجموعه را برای حضور در ایفپکس افزایش و دستیابی به بازارهای صادراتی برشمرد. او همچنین اطلاع رسانی را مهم ترین امر برای دستیابی به این مهم برشمرد. 

     

    هاشم پاک‌نیت مدیر فروش شرکت سلطان چاپ است. این مجموعه در زمینه چاپ لفاف‌ های بسته‌ بندی، مواد غذایی، صنایع بهداشتی و آرایشی فعالیت می‌ کند.وی درباره کیفیت برپایی دومین دوره نمایشگاه ایفپکس به خبرنگار چاپ و نشر آنلاین بیان داشت: کسانی که در این آوردگاه حضور یافته‌ اند افراد متخصص این رشته هستند. ازدحام جمعیتی وجود نداشت و این به طبع برای ما بهتر بود چراکه کسانی که در این رویداد حضور یافتند می‌دانستند به دنبال چه چیزی هستند.

    وی افزود: از این حیث نمایشگاه ایفپکس نسبت به آوردگاه‌ هایی که در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی برپا می‌شوند برتری دارد. بنده سال گذشته به‌عنوان بازدیدکننده در این رویداد شرکت کردم و باید بگویم کیفیت برپایی نمایشگاه امسال از بسیاری جهات بهتر از سال گذشته بود. ایفپکس توانسته بود کشورهای دیگر را با صنعتگران داخلی مرتبط کند و این وجه تمایز این آوردگاه با نمایشگاه‌ های دیگر بود.

    مدیر فروش شرکت سلطان چاپ تصریح کرد: اطلاع‌رسانی بهترین روش برای ارتقا این آوردگاه است، هر چه شرکت‌های معتبرتر در این رویداد شرکت کنند امکان برقراری ارتباطات در سطح بین‌المللی در نمایشگاه ایفپکس بیشتر می‌ شود. ما به‌شخصه به دلیل گسترش بخش صادراتمان در این آوردگاه حضور پیدا کردیم و همان‌طور که از نام این رویداد پیداست بحث آینده صنعت چاپ ایران مطرح است و آینده ما نیز در گرو صادرات هر چه بیشتر و وارد کردن ارز به کشور است.

    بیشتر بخوانید: مدیرعامل مجموعه اقیانوس آرام: نمایشگاه ها پلی برای توسعه هستند

    مدیر فروش شرکت سلطان چاپ اظهار داشت: نمایشگاه نوپا است و فعلاً نمی‌توان انتظار چندان بالایی از آن داشت، تعداد بازدیدکنندگان خارجی در نمایشگاه آن‌ چنان بالا نبود، در حد سه الی چهار شرکت خارجی در آوردگاه حضور داشتند؛ اما قطعاً با کسب تجربیات بیشتر در سال‌ های آتی شاهد هر چه باشکوه‌تر برپا شدن این رویداد مهم صنعت چاپ خواهیم بود.

    مقاله قبلیاهمیت ایمیل های یادآوری در بازاریابی
    مقاله بعدیکتابفروشی انتشارات تهران در گذر نیم قرن

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.