مدیرعامل مجتمع چاپ و صحافی طلایی: نمایشگاه ایفپکس، روندی رو به رشد دارد

    0
    52
    مجتمع چاپ و صحافی طلایی

    مدیرعامل مجتمع چاپ و صحافی طلایی هدف از حضور در نمایشگاه ایفپکس را ارتباط با کشورهای خارجی برشمرد چرا که آن را یک رویداد صادرات محور می داند. 

    علی مزرعتی مدیر عامل مجتمع چاپ و صحافی طلایی است، این شرکت در حال حاضر با تعداد ۱۲۰ نفر پرسنل به شکل شبانه‌روزی فعالیت می‌کند. مجتمع چاپ و صحافی طلایی به‌صورت تخصصی صفرتا صد کار نشر را انجام می‌دهد.

    وی در گفت و گو با خبرنگار چاپ و نشر آنلاین، هدف مجموعه‌اش از شرکت در این آوردگاه را ارتباط با کشورهای خارجی عنوان کرد و بیان داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف ما برای شرکت در دومین دوره از نمایشگاه چاپ ایرانیان برقراری تعامل با همکارانمان در داخل و خارج از ایران بود؛ ازآنجایی‌که این آوردگاه یک رویداد صادرات محور است مهم‌ترین هدفمان شناساندن برند و قابلیت‌هایمان به دیگر کشورهای حاضر در این نمایشگاه بود.

    مجتمع چاپ و صحافی طلایی در حال حاضر با تعداد ۱۲۰ نفر پرسنل به شکل شبانه‌روزی فعالیت می‌کند

    مزرعتی اظهار داشت: این نمایشگاه نسبت به سال گذشته بسیار بهتر برگزار شد. باید بگویم با توجه به مختصات این آوردگاه بیشتر راغب هستم در این رویداد شرکت داشته باشم تا در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران، جناب عابدین و محمدی تعاملات بسیار خوبی با شرکت‌کنندگان برقرار کرده بودند و جا دارد که قدردان زحماتشان باشیم. امیدواریم نمایشگاه در سال‌های آینده با تعداد شرکت‌کنندگان بیشتری برگزار شود.

    وی افزود: هدف، آینده چاپ است و قطعاً نیاز به زیرساخت‌هایی دارد. دوره‌ها و کلاس‌هایی که در این آوردگاه برپا شد و هیئت‌های تجاری که از کشورهای همسایه دعوت ‌شده بودند تأثیر بسیاری در معرفی توانایی‌های این حوزه دارد.

    بیشتر بخوانید: رویکرد صادرات محور در نمایشگاه آینده چاپ ایران

    مزرعتی بیان داشت: تبلیغات در روابط بین‌الملل بسیار اثرگذار است، برپایی رویدادهایی مانند آینده چاپ ایران در این راستا قدمی است روبه‌جلو.

    مقاله قبلیاقدامات کوکاکولا برای بسته بندی های سبز
    مقاله بعدیجلسه شورای برنامه ‌ریزی نمایشگاه بین ‌المللی کتاب تهران برگزار شد

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.