مدیرعامل مجموعه‌ های‌پک: حل مشکلات کلان اقتصادی و شکوفایی نمایشگاه‌ها

    0
    36
    مدیرعامل مجموعه‌ های‌پک های پک

    مدیرعامل مجموعه‌ های‌پک: دست‌اندرکاران نمایشگاه تلاششان این است که آینده خوبی را برای صنعت چاپ کشور رقم بزنند اما تنها تلاش این عزیزان کافی نیست، عوامل بسیاری همانند نوسانات قیمت ارز، کمبود نقدینگی، تحریم‌ها و رکود اقتصادی کشور وجود دارد که شرایط آینده را برای صنایع کشور تعیین می‌کند.

    سیدحسین صالحی مدیرعامل مجموعه‌ های‌پک است که در زمینه ساخت و واردات ماشین‌آلات چاپ و بسته‌بندی فعالیت می‌کند. وی درباره هدف مجموعه ‌های‌پک از شرکت در دور دوم نمایشگاه ایفپکس بیان داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف ما از شرکت در آوردگاه‌ها معرفی ماشین‌آلات جدید صنعت چاپ به مشتریانمان است.مدیرعامل مجموعه‌ های‌پک

    وی ادامه داد: این آوردگاه یک نمایشگاه نو پا است و نمی‌توان انتظار چندانی از آن داشت اما مدیریت نهایت تلاشش را برای بهتر بر پا کردن این رویداد انجام داده است. بازدیدکنندگان نیز خوب بودند و ما از حضور خود در این آوردگاه راضی بودیم.

     

    مدیرعامل مجموعه‌ های‌پک: نمایشگاه ایفپکس نوپا و با آینده است

     صالحی افزود: دست‌اندرکاران نمایشگاه تلاششان این است که آینده خوبی را برای صنعت چاپ کشور رقم بزنند اما تنها تلاش این عزیزان کافی نیست، عوامل بسیاری همانند نوسانات قیمت ارز، کمبود نقدینگی، تحریم‌ها و رکود اقتصادی کشور وجود دارد که شرایط آینده را برای صنایع کشور تعیین می‌کند. دست‌اندرکاران نمایشگاه تلاششان را کرده‌اند اما زمانی این تلاش به ثمر می‌نشیند که اقتصاد کل کشور در سلامت باشد. تنها در این صورت است که ما می‌توانیم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم و با رقبای خود در منطقه و جهان رقابت کنیم.

    بیشتر بخوانید: مدیر مالی قالب‌سازی سعدی: ایفپکس نمایشگاهی خاص، برای صنفی خاص است

    وی بیان داشت: دست‌اندرکاران برپایی این آوردگاه تجربه و تخصص لازم را دارند. نمایشگاه‌های دیگر را دیده‌اند و درک درستی از برگزاری نمایشگاه‌ها دارند و از همین رو می‌توان به برپایی آینده این آوردگاه در سال‌های آتی امیدوار بود اما شرایط اقتصادی باید بهبود پیدا کند و نقدینگی تولیدکنندگان افزایش یابد تا بتوان در چنین رویدادهایی شاهد رشد و پیشرفت تکنولوژیک صنعت چاپ بود.

    مقاله قبلیمدیر بازرگانی کارخانه نوین برچسب هرمس: نمایشگاه کاغذ و مقوا انتظاراتمان را برآورده کرد
    مقاله بعدیرئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای کشور: توجه مسئولان به مسئله کاغذ ضروری است

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.