اتحادیه چاپخانه داران تهران و تقدیر از خبرنگاران

    0
    105
    اتحادیه چاپخانه داران تهران

    مراسم تقدیر رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران از اهالی رسانه 

    مراسم تقدیر از خبرنگاران حوزه صنعت چاپ از سوی رئیس و نایب رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران ظهر امروز سه شنبه (۱۷ مردادماه) برگزار شد.

    اتحادیه چاپخانه داران تهرانبه گزارش خبرنگار چاپ و نشر آنلاین، احمد ابوالحسنی رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران، در مراسم تقدیر از خبرنگاران که در محل این اتحادیه برگزار شد، گفت: روز خبرنگار، روزی از جنس حرمت، عشق و قلم است. خبرنگاران در قبال کل ملت مسئول هستند و با به قلم کشیدن راستی ها یا کج اندیشی ها همواره در مسیر صداقت گام برداشته اند.

    وی ادامه داد: امیدوارم خبرنگارانی که در حوزه تخصصی صنعت چاپ قلم می زنند همواره یار و یاور اتحادیه چاپخانه داران باقی بمانند و با نقطه نظرات ارزشمند خود چراغ راه ما در مسیر پیش رویمان باشند. چرا که شما خبرنگاران با چشمان تیزبین خود و با ارتباطی که با مخطبانتان دارید در جریان مسائلی هستید که شاید ما نباشیم.

    رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران در ادامه به ارائه توضیحاتی درخصوص مراسم روز ملی صنعت چاپ پرداخت. وی اظهار داشت: هیئت مدیره جدید در بدو ورود خود برای برگزاری مراسمی درخور صنعت معظم چاپ در روزی که متعلق به این صنعت است یعنی یازدهم شهریورماه اهتمام ورزیده است. در سال اول به دلیل تغییر و تحولاتی که در اتحادیه شکل گرفت این مراسم در هتل فردوسی برگزار شد. سال دوم نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم توسط اتحادیه، در چاپ واژه پرداز اندیشه و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد اما سومین دوره این رویداد بزرگ در روزنامه اطلاعات و با حضور جمع کثیری از خانواده چاپ برگزار شد.

    ابوالحسنی با بیان اینکه شورای سیاست گذاری آیین گرامیداشت روز ملی صنعت چاپ درحال برنامه ریزی برای برگزاری یک مراسم با شکوه در این روز است، اذعان داشت: طبق پیش بینی و برنامه ریزی های صورت گرفته، انتظار می رود که این رویداد امسال با حضور هزارنفر از خانواده چاپ در محل هتل اسپیناس برگزار شود.

    رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران ادامه داد: برای من باعث افتخار است که چنین صنف بزرگی که پیش از این در انتظار دعوت برای حضور در این رویداد بود، امروز خودشان پایه گذار برگزاری این مراسم هستند و این اتفاقی است که در طی سه سال گذشته محقق شده است.

     

    ضرورت حفظ حرمت قلم 

    اتحادیه چاپخانه داران تهراندر ادامه مراسم تقدیر از خبرنگاران صنعت چاپ، میریونس جعفری نایب رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران اظهار داشت: بنده نیز به نوبه خود این روز را به خبرنگارانی که در این صنعت قلم می زنند، تبریک می گویم. امید است همچنان که خداوند در قرآن به قلم سوگند یادکرده -ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ – و آن را محترم شمرده است، شما عزیزان نیز حرمت این قلم را گرامی داشته و انعکاس دهنده واقعیات باشید.  

    وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات احمد ابوالحسنی در کسوت رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران، گفت: جناب ابوالحسنی همواره برای رشد و اعتلای صنعت چاپ از هیچ کوششی دریغ نداشته است. ایشان با عشق و علاقه و ۱۲ ساعت کار روزانه موفق شده است که اتحادیه را به جایگاه اصلی اش برساند. البته نباید زحمات روسای پیشین اتحادیه را نادیده گرفت چراکه زحمات این عزیزان بود که امروز ساختمان فعلی اتحادیه و یک ساختمان دیگر را برای ما به یادگار گذاشته است. ما باید حافظ منافع اعضای خود باشیم.

    بیشتر بخوانید: نشست شورای سیاست گذاری آیین گرامیداشت روز ملی صنعت چاپ برگزار شد

    جعفری خاطرنشان کرد:  امروز در آستانه برگزاری گرامیداشت روز ملی صنعت چاپ با حضور هزارنفر از اعضای این صنف از صحافان، لیتوگرافان و طراحان و چاپخانه داران هستیم. این موضوع نشان دهنده همت و تلاشی است که در پشت صحنه این کار توسط دست اندرکاران صورت گرفته است. از این رو از همه عزیزان دعوت می کنم تا برای برگزاری باشکوه این رویداد ما را تنها نگذارند.

    در ادامه خبرنگاران حاضر در این جلسه به بیان نقطه نظرات خود در رابطه با فعالیت های اتحادیه پرداختند که مورد استقبال رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران قرار گرفت. همچنین در پایان هدایایی به خبرنگاران اهدا شد.

    اتحادیه چاپخانه داران تهران
    اتحادیه چاپخانه داران تهران
    اتحادیه چاپخانه داران تهران
    اتحادیه چاپخانه داران تهران
    اتحادیه چاپخانه داران تهران
    اتحادیه چاپخانه داران تهران
    مقاله قبلیتاثیر بسته بندی مواد غذایی بر فروش
    مقاله بعدیکتابخانه تخصصی کودک و نوجوانان در فرهنگسرای رسانه

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.