مدیر فروش مجموعه شبکه چاپ: برپایی آوردگاه‌ها به گسترش صادرات کمک می کند

    0
    73
    مدیر فروش مجموعه شبکه چاپ

    آیدین عدل مدیر فروش مجموعه شبکه چاپ: تعداد بازدیدکنندگان نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش پیدا کرده بود و تأمین‌کنندگان خوبی در آوردگاه حضور داشتند.

    آیدین عدل مدیر فروش مجموعه شبکه چاپ است، این شرکت در بخش چاپ و بسته‌بندی فعالیت دارد. بگ‌شاپ، جعبه و لیبل ازجمله تولیدات این مجموعه هستند. این شرکت با سابقه ۵۰ ساله خود در صنعت چاپ سعی دارد تا با ارائه محصولات متفاوت و خاص نیازهای کشور را مرتفع سازد و واردات در حوزه مورد فعالیت خود را به حداقل برساند.

    مدیر فروش مجموعه شبکه چاپ: تعداد بازدیدکنندگان نسبت به سال گذشته افزایش یافته بود

    مدیر فروش مجموعه شبکه چاپ در حاشیه برپایی دومین دوره از نمایشگاه آینده چاپ ایران در رابطه با کیفیت برپایی این آوردگاه بیان داشت: این دومین دوره‌ای است که ما در نمایشگاه چاپ ایران حضور پیدا می‌کنیم و باید بگویم تعداد بازدیدکنندگان نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش پیدا کرده بود و تأمین‌کنندگان خوبی در آوردگاه حضور داشتند. مشخص بود که همکاران روی کیفیت کارهای ارائه ‌شده در نمایشگاه کار کرده‌اند.

    بیشتر بخوانید: اتحادیه چاپخانه داران تهران و تقدیر از خبرنگاران

    وی افزود: ما در نمایشگاه‌های مختلفی حضور داشته‌ایم، کسانی که در حوزه چاپ کار می‌کنند معمولاً به‌صورت روتین در این آوردگاه‌ها شرکت می‌کردند؛ بدون آنکه دستاورد خاصی داشته باشند، ولی در این آوردگاه ما شاهد حضور دستگاه‌های جدید، متریال جدید و… بودیم؛ این مسئله در آینده چاپ کشور بی‌تأثیر نیست. مجموعه ما ازجمله شرکت‌هایی است که فعالیت صادراتی دارد و با کشورهایی مانند کردستان، عراق، ترکیه و عمان همکاری دارد. کیفیت کارهای ما بالا است؛ از این رو کشورهای منطقه ترجیح می‌دهند با ما همکاری کنند. قطعاً آوردگاه‌هایی مانند ایفپکس می‌توانند به گسترش امر صادرات یاری رسانند و باعث ارزآوری هر چه بیشتر برای کشور شوند.

    مقاله قبلیتاثیر کاهش مصرف کاغذ در سلامت محیط زیست
    مقاله بعدیمدیر صنایع معدنی نوظهور شاهرود: ارتباطات مؤثر با بازدیدکنندگان در نمایشگاه میسر می شود

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.