افتتاح کارخانه تولید کاغذ بسته‌بندی

    0
    48
    کارخانه تولید کاغذ بسته‌بندی

    در تور یک‌روزه صنعتی یک شرکت تولید کاغذ بسته‌بندی در شهرک صنعتی آراسنج و پست برق فشار قوی ۶۳ کیلوواتی شهرک صنعتی حکیمیه با حضور کنفرانسی وزیر صمت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی افتتاح شد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، به مناسبت فرارسیدن هفته صنایع کوچک، در یک تور یک‌روزه صنعتی یک شرکت تولید کاغذ بسته‌بندی در شهرک صنعتی آراسنج و پست برق فشار قوی ۶۳ کیلوواتی شهرک صنعتی حکیمیه با حضور کنفرانسی عباس علی‌آبادی، وزیر صمت، فرشاد مقیمی، رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و رضا صفاری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

    در بخش نخست این تور یک‌روزه صنعتی صفاری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین و جمعی از مسئولان اجرایی استان و شهرستان بویین‌زهرا به شهرک صنعتی آراسنج رفتند و در این شهرک صنعتی طرح صنعتی تولید کاغذ بسته‌بندی را با سرمایه‌گذاری ۲۵۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی افتتاح کردند.

    جزئیات تولید کاغذ بسته‌بندی

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی در حاشیه این افتتاح از مهندسی معکوس برای ساخت خط تولید و ماشین‌آلات این واحد تولید کاغذ بسته‌بندی خبر داد و گفت: در واقع همه ابزار و تجهیزات حوزه تولید این کارخانه توسط کارشناسان ایرانی بومی‌سازی شده‌اند و این شرکت از نظر بازسازی، بهسازی و توسعه خط تولید محتاج خارجی‌ها نیست.

    بیشتر بخوانید: نشست خبری اولین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ و بسته بندی قم برگزار شد

    صفاری اضافه کرد: با راه‌اندازی این کارخانه و خط تولید کاغذ بسته‌بندی حدود ۸۰ نفر صاحب شغل به صورت مستقیم می‌شوند و هنوز برآوردی درباره میزان اشتغال مستقیم این واحد نداریم که بی‌شک چند برابر اشتغال مستقیم است.

    وی ادامه داد: این واحد تولیدی در فاز نخست خود کارش را آغاز کرده و در صورت اجرای طرح‌های توسعه در فازهای بعدی هم اشتغال مستقیم و غیرمستقیم بیشتری هم برای استان قزوین ایجاد خواهد کرد.

    مقاله قبلینشست هم اندیشی برگزاری آیین روز ملی صنعت چاپ با حضور روسای اتحادیه های همگن
    مقاله بعدیحضور روسای تشکل ‌های تخصصی صنعت چاپ در استان آذربایجان شرقی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.