رفع نیازهای اساسی صنعت چاپ را در راس کارها قرار دهید

    گفت و گو با بزرگان صنعت چاپ به بهانه روز ملی صنعت چاپ

    0
    56
    آیپاپ و پک‌ پراسس مظاهری

    تاکید رئیس هیئت مدیره تعاونی چاپخانه داران بر رفع نیازهای اساسی صنعت چاپ

    در روز ملی صنعت چاپ با احمدرضا اعتماد مظاهری، مدیرعامل شرکت تعاونی چاپخانه داران تهران  به مصاحبه نشسته‌ایم. او ضمن بیان تبریک روز ملی صنعت چاپ کشور به فعالان این حوزه بر ضرورت رفع نیازهای اساسی صنعت چاپ تأکید کرد. حوزه ای که بیش از یکصد سال در تاریخ کشور ما قدمت دارد و راه های فراوانی را به سوی پیشرفت علم و فن آوری گشوده است. در ادامه با ما همراه باشید.

    احمدرضا اعتماد مظاهری مدیرعامل تعاونی چاپخانه داران تهران در گفت و گو با چاپ و نشر ضمن بیان تبریک روز صنعت چاپ به فعالان این حوزه اظهار داشت: برپایی جشن و سرور خوب است اما اگر تشریفات بخواهد همه چیز را تحت الشعاع خود قرار دهد می تواند مخرب باشد.

    وی افزود: افرادی که در صنعت چاپ فعال هستند به خصوص چاپخانه داران واحدهای کوچکتر این روزها تحت فشار مشکلات زیادی قرار دارند. سازمان امور مالیاتی، تامین اجتماعی و بیمه این روزها مسائل فراوانی برای فعالان صنعت چاپ ایجاد کرده اند به گونه ای که تعداد زیادی از آن ها دست از کار کشیده اند. خوب است که ما اهالی صنعت چاپ را گردهم جمع کنیم اما برپایی جشن های پر تشریفات در حالی که بسیاری از چاپخانه داران در حال مبارزه برای ادامه حیات هستند باعث می شود تا از اصل موضوع باز بمانیم. باید به انجام کارهای عملیاتی برای رفع نیازهای اساسی صنعت چاپ دست زد.

    بیشتر بخوانید: آفتی به نام چند صدایی و چندگانگی 

    اعتماد مظاهری در پایان اظهار داشت: باید نیازهای اولیه چاپخانه داران را شناسایی کنیم و با انجام اقدامات صحیح در رفع این نیازها بکوشیم؛ برای این منظور صنف چاپ نیاز به یک متولی مشخص و قدرتمند دارد تا بتواند صدای صنعت چاپ باشد و از آن دفاع کند. بنده در بخش تعاونی فعالیت دارم؛ همانطور که می دانید تعاونی از لحاظ تجاری فعال است. من در این بخش سعی کرده ام مطابق آنچه گفته ام عملگرا باشم و دردهای اساسی فعالان این بخش را تا جایی که در توان دارم درمان کنم. رفع نیازهای اساسی صنعت چاپ

    مقاله قبلیتوسعه فرهنگ مطالعه؛ ارتقای کیفی کتاب ها را می طلبد
    مقاله بعدیایجاد فرصت‌ها در  اولین نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ و بسته‌بندی استان قزوین

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.