مهار آتش‌ سوزی کارخانه کارتن‌ سازی بعد از ۱۰ساعت

    0
    57
    کارخانه کارتن‌ سازی

    رئیس سازمان آتش‌‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان از حریق گسترده در یک کارخانه کارتن‌ سازی در شهرک صنعتی بهاران خبر داد و گفت: این حریق بیش از ۱۰ ساعت به طول انجامید و در ساعت ۴ بامداد پنجشنبه ۹ شهریور مهار شد

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایسنا؛ سیدصادق پورسینا رئیس سازمان آتش‌‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان با اعلام اینکه این حریق حوالی ساعت ۱۷:۳۵ عصر روز گذشته -چهارشنبه ۸ شهریور- به آتش‌نشانی همدان اعلام شد، اظهار کرد: در شهرک صنعتی بهاران یک کارخانه کارتن‌ سازی دچار آتش سوزی شده بود که بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی همدان به این محل اعزام شدند.

    وی تصریح کرد: یک ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک مستقر است که به محل حادثه اعزام شده بود همچنین نیروهای آتش‌نشانی شهر بهار، لالجین، صالح آباد و مریانج با چندین دستگاه خودروی آتش‌نشانی به این محل اعزام شده بودند.

    آتش‌ سوزی کارخانه کارتن‌ سازی ۹ مصدوم در پی داشت

    پورسینا با اشاره به اینکه تعداد زیادی نیروی آتش نشان به این حادثه اعزام شده بودند، بیان کرد: این حریق بیش از ۱۰ ساعت به طول انجامید و در ساعت ۴ بامداد پنجشنبه ۹ شهریور حریق مهار شد.

    بیشتر بخوانید: تامین ۴۰ هزارتن کاغذ توسط کارخانه کاغذ زاگرس شیراز

    رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان با اعلام اینکه هنوز برآورد خسارت کارشناسی نشده است، گفت: حریق گستردگی زیادی داشت و به علت اینکه در محوطه انبار کارخانه کارتن‌ سازی رخ داد، حجم زیادی داشته و ۹ مصدوم در پی داشت.

    مقاله قبلیایجاد فرصت‌ها در  اولین نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ و بسته‌بندی استان قزوین
    مقاله بعدیبزرگداشت روز ملی صنعت چاپ کشور و توجه به ظرفیت ها و پتانسیل ها

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.