صدور مجوز چاپ ۴ هزار عنوان کتاب جدید در خراسان رضوی

    گفت و گو با جلیل سروری، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

    0
    41
    مجوز چاپ سروری

    از چهار هزار و ۱۴۰ عنوان کتاب که مجوز چاپ آنها پارسال صادر شد سه هزار و ۷۷۴ عنوان در حوزه هایی چون ادبیات، علوم خاص، کلیات، کاربردی و فلسفه صادر شده است.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در پنج ماهه نخست امسال نیز صدور مجوز چاپ چهار هزار عنوان کتاب جدید در خراسان رضوی هزار و ۲۳۴ تقاضا برای چاپ کتاب به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده که از این تعداد ۲ هزار و ۶۸ عنوان کتاب مجوز گرفته است.

    جلیل سروری تعداد تخمینی نویسندگان خراسان رضوی را بیش از هزار نفر دانست و افزود: از این تعداد هم اکنون ۵۰۰ نفر در استان عضو صندوق اعتباری هنر هستند.

    وی گفت: سرانه مطالعه در خراسان رضوی ۲۸ دقیقه برای کتابهای مکتوب است اما تاکنون سرانه مطالعه برای کتاب پی دی اف و در فضای مجازی محاسبه نشده است.

    بیشتر بخوانید: انتشار ۱۳۱۲ عنوان کتاب در استان گلستان از ابتدای دولت سیزدهم

    معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه استان در حوزه کتاب و متعلقات به آن پس از تهران در رتبه دوم کشور قرار دارد افزود: سرانه مطالعه در این استان ۲۸ دقیقه برای کتابهای مکتوب است اما تاکنون سرانه مطالعه برای کتاب به صورت پی دی اف و در فضای مجازی محاسبه نشده است.

    مجوز چاپ

    مقاله قبلیورقی از کتاب زندگی خسرو بشارت، پیشکسوت صنعت چاپ و نشر
    مقاله بعدیوضعیت بازار لوازم التحریر از نظر رئیس اتحادیه

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.