نجات چاپخانه های کوچک از ورشکستگی و تعطیلی قریب الوقوع

    گفت و گو با میریونس جعفری، نایب‌ رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران

    0
    58
    چاپخانه های کوچک میریونس جعفری

    جلوگیری از ورشکستگی چاپخانه های کوچک با تجمیع و استقرار در شهرک های صنعتی

    نایب رئیس اتحادیه چاپخانه داران، راهکار برون رفت از بحران تعطیلی و ورشکستگی چاپخانه های کوچک را، تجمیع و استقرار آن ها در شهرک‌ های صنعتی دانست و گفت: باید بر وسعت تلاش ها و رایزنی ها برای تاسیس یک شهرک صنعتی ویژه چاپ افزوده شود.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین؛ میریونس جعفری، نایب‌ رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران با اشاره به مشکلات چاپخانه های کوچک گفت: در حال حاضر بیشتر مشتریان ترجیح می دهند کارهای چاپی خود را به چاپخانه هایی بسپارند که از صفر تا صد کارها را انجام می دهند. به طور مثال، سفارش چاپ کتاب یا هر محصول چاپی دیگر به چاپخانه هایی داده می‌شود که تمامی مراحل پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ آن، زیر یک سقف و به صورت متمرکز صورت می گیرد.

    به گفته جعفری، از مزایای واگذاری کار به واحدهای چاپی بزرگ این است که از یک سو کنترل مراحل چاپ به جهت اینکه در یک محل انجام می شود، بسیار ساده تر خواهد بود و از سوی دیگر هزینه های جانبی مثل حمل و نقل کالای چاپی به چاپخانه های دیگر (برای انجام مراحل دیگر کار)، بسیار کاهش می یابد. همچنین از ضایعات و پرت کار هم به دلیل جابجایی به چاپخانه های دیگر به میزان زیادی کاسته می شود.

    وی افزود: از این رو تجمیع چاپخانه های کوچک و استقرار آن ها در یک شهرک صنعتی، تنها راهکار برون رفت از تعطیلی چاپخانه هایی خواهد بود که هر ماه بیشتر از قبل، مشتریان و بازارشان را از دست می‌دهند.

    بیشتر بخوانید: ساخت شهرک صنعتی چاپ در ملارد یا شمس‌آباد

    نایب رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران با اظهار امیدواری نسبت به تلاش ها و رایزنی های صورت گرفته از سوی رئیس اتحادیه برای تاسیس شهرک صنعتی ویژه چاپ گفت: باید بر شدت تلاش ها و رایزنی ها در این زمینه افزود تا بدین وسیله، بخش بزرگی از چاپخانه های کوچک را از تعطیلی قریب الوقوع نجات دهیم.

    مقاله قبلیضرورت درک چهار P در آمیخته بازاریابی برای بازاریابان
    مقاله بعدییکی از چالش‌ های واردات کاغذ؛ روند ۵۰ روزه تخصیص و تامین ارز است

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.