معرفی دوره های آموزشی پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری

    گفت و گو با رضا رحمانی؛ رئیس هیئت‌مدیره شرکت برساز رویداد پارس 

    0
    68
    رضا رحمانی پنجمین نمایشگاه چاپ، بسته بندی و فرآوری

     ۱۵ دوره‌ آموزشی برای پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری در نظر گرفته شده که به مباحثی چون کنترل کیفیت در چاپ افست، آخرین گرایش‌ها و آینده بسته‌بندی در جهان، جادوی طراحی ساختار بسته‌بندی و … می پردازد

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا؛ رضا رحمانی با اشاره به برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری گفت: در این دوره از نمایشگاه، ۱۲۰ شرکت در قالب ۱۲۰ غرفه حضور دارند و جدیدترین دستاوردهای خود را در حوزه چاپ و بسته‌بندی در بخش‌های مختلف صنایع نشر، غذایی، دارویی و  بهداشتی عرضه می‌کنند.

    وی افزود: همچنین قرار است هیئت‌های خارجی از کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، عمان، سوریه، کویت و موریتانی برای آشنایی با دستاوردهای صنعت چاپ ایران در این رویداد حضور داشته باشند.

     

    دوره های آموزشی پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری

    رحمانی با بیان اینکه ۱۵ دوره‌ آموزشی برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است، توضیح داد: این دوره‌ها به همت انجمن علوم و فناوری بسته‌بندی ایران، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی اهواز، شرکت هواپویان بهسان ایرانیان، کامیاب مرام و نشریه هنر بسته‌بندی برگزار خواهد شد.

    رئیس هیئت‌مدیره شرکت برساز رویداد پارس گفت: ازجمله موضوعات آموزشی می‌توان به سمینار تخصصی شیوه‌های نوین ورود به بازار کشورهای قطر، عمان و کویت اشاره کرد، همچنین درباره مباحثی چون کنترل کیفیت در چاپ افست، آخرین گرایش‌ها و آینده بسته‌بندی در جهان، جادوی طراحی ساختار بسته‌بندی و … نیز دوره پیش‌بینی شده است.

    به گفته وی، مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری دوشنبه ۱۰ مهر ساعت ۱۱ برگزار خواهد شد.

    بیشتر بخوانید: استقبال شرکت ها از پنجمین نمایشگاه آیپاپ – پک پراسس

    پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری ۱۰ تا ۱۳  مهرماه  ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

    پنجمین نمایشگاه چاپ، بسته بندی و فرآوریپنجمین نمایشگاه چاپ، بسته بندی و فرآوریپنجمین نمایشگاه چاپ، بسته بندی و فرآوریپنجمین نمایشگاه چاپ، بسته بندی و فرآوری

    مقاله قبلیمدیرعامل مجموعه ماشین‌سازی کیامرثی: آیپاپ و پک پراسس یک نمایشگاه تخصصی
    مقاله بعدیصنعت بازاریابی و تغییر و تحولات سال ۲۰۲۳

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.