صنایع چوب و کاغذ مازندران در فهرست شرکت های بورس

    0
    65
    صنایع چوب و کاغذ مازندران

    مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از ورود این شرکت، از آذر ماه امسال به بورس خبر داد.

    نیک نژاد صنایع چوب و کاغذ مازندرانبه گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مازندران، امید نیک نژاد امروز در نشست خبری افزود: مقدمات برای اینکه شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران تا قبل از پایان سال در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده سازمان بورس قرار بگیرد در حال نهایی شدن است.

    وی با اشاره به اینکه کد بورسی و کدال دریافت شد افزود: تلاش می شود سهام شرکت چوب وکاغذ مازندران آذر ماه امسال با نام چکام در بازار دوم فرابورس و در تالار دوم عرضه شود.

    مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران ادامه داد: هنوز ارزش اولیه ومیزان سهام شرکت مشخص نشده، اما بر اساس بررسی‌ها  ۱۱ تا ۱۵ درصد سهام این شرکت قابلیت عرضه در بورس را دارا است.

    نیک نژاد استقبال از عرضه کاغذ‌های ایرانی برای کتب درسی با توجه به تولید ۴۲ هزار تنی پارسال این شرکت و برنامه ریزی برای تولید ۵۰ هزارتن درسال کنونی را از دلایل استقبال عرضه سهام شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در بورس اعلام کرد.

    وی تاکید کرد: این شرکت ۱۲۰۰ میلیارد تومان با وزرات آموزش و پرورش برای تامین کاغذ کتب درسی قرارداد دارد، ضمن اینکه گردش مالی شرکت برای خرید مواد اولیه و فروش محصولات ۵ هزار میلیارد تومان است.

    بیشتر بخوانید: تولید دفتر مشق ارزان قیمت از افتخارات چوب و کاغذ مازندران

    نیک نژاد از طراحی و تولیدات جدیدی مانند کاغذ مایه مقوا، کاغذ مایه، کاغذ دیواری، کاغذ ام دی، کاغذ نوت بوک و کاغذ تحریر در واحد صنعت این شرکت خبر داد و افزود: پارسال دو میلیون و ۱۰۰ یورو صادرات داشتیم و امسال هم‌میزان صادرات به سه میلیون یورو خواهد رسید.

    وی همچنین گفت: این شرکت ۳۰۳ هزار متر مکعب چوب از سازمان جنگل‌ها و مراتع مطالبه دارد شرکت چوب و کاغذ مازندران درصدد است ما به ازای این مطالبه، مجوز استفاده از درختان شاخه شکسته در جنگل، طرح‌های عمرانی، آورده سیلاب‌ها و … را از سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور اخذ کند.

    نیک نژاد یکی از عوامل اصلی در نرسیدن به ظرفیت واقعی تولید این کارخانه را محدودیت‌های تامین انرژی برق و گاز در فصول تابستان و زمستان دانست و گفت: این محدودیت‌ها موجب شد از قرارداد سال گذشته با کشور عراق فقط یک پنجم آن محقق شود.

    مقاله قبلیشرایط استفاده ناشران فعال و کتاب‌فروشان از تعرفه‌های فرهنگی
    مقاله بعدیبررسی مزایای بازاریابی اینترنتی در دنیای امروز

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.