نقش الماس؛ شب الماسی اسفند

قرعه‌کشی 250 میلیون تومانی مجتمع چاپ نقش الماس برگزار شد

0
91
نقش الماس

نقش الماس؛ کربن تحت ‌فشار و حرارت بسیار زیاد الماس می‌شود. الماس سختی بیش‌ازحدی کشیده تا در عین زیبایی شگفت‌انگیز، سخت‌ترین جسم جهان باشد؛ وه که چه زیباست، نقشی که الماس می‌زند و چه بخشندگی دل‌چسبی است حس به اشتراک‌گذاری این زیبایی. غروب اسفندی ۹۸ بار دیگر تلالو الماس‌ها چشمگیر شد.

 

حالا دیگر همه نقش الماس، قرعه‌کشی‌ های همیشگی، جذاب و هیجان‌انگیزش را می‌شناسند، مراسمی پرشور که ورای هر بهانه‌ای بر اصل مشتری‌مداری تأکید دارد. حس تشکر از کسانی که نقش الماس را امین، همکار و مرجع خود می‌دانند آن‌قدر بایسته و پراهمیت بود که حتی تهدید کرونا ویروس هم حریف آن نشد. در غروب پنجشنبه هشتم اسفندماه ۱۳۹۸ نقش الماس درخشش دیگری داشت و جوایزی بالغ‌بر دو میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال را در میان مشتریان خود تقسیم کرد.

این قرعه‌کشی که برحسب امتیاز به‌دست‌آمده مشتریان انجام می‌شد به علت ابلاغیه وزارت کشور مبنی بر لغو تمامی همایش‌ها و رویدادهای عمومی به علت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، بدون حضور مشتریان اما در رأس روز و ساعت مقرر (۱۶:۳۰) برگزار شد. در این مراسم علاوه بر برادران حاجیلو، مدیران مجتمع چاپ نقش الماس عده‌ای از کارشناسان چاپ وزارت ارشاد و اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران تهران نیز حضور داشتند تا به نیابت از مشتریان الماسی، ناظر این قرعه‌کشی سالانه باشند.

نقش الماسگفتنی است سیاست امسال نقش الماسیان بر آن بود که قرعه‌کشی‌های خود را به دو قرعه‌کشی کلی سالانه اما با جوایزی ارزنده‌تر تقلیل کنند. در پی آن قرعه‌کشی ۲۵۰ میلیون تومانی در عصر پنجشنبه‌ ۸ اسفند ۹۸ برگزار شد و وعده قرعه‌کشی دیگر برای سفر چهارروزه به استامبول نیز در آتیه نزدیک داده شد که تاریخ آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

نقش الماساین قرعه‌کشی ۲۵۰ میلیون تومانی که در میان مشتریان الماسی به انجام رسید برحسب امتیاز کسب‌شده آن‌ها در سفارش دهی‌ها شکل‌گرفته بود که طبق آن هر یک‌میلیون تومان سفارش به‌منزله یک امتیاز در نظر گرفته شد. نفر اول این قرعه‌کشی ۵۰ میلیون تومان، دومین برنده ۳۵ میلیون، سومین فرد ۳۰ میلیون، چهارمین خوش‌شانس ۲۰ میلیون و پنجمین نفر نیز ۱۵ میلیون تومان برنده شدند. همچنین نفرات ششم تا سی‌وپنجم (۳۰ نفر بعدی)، هر کدام مبلغ دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دریافت کردند.

همان‌طور که گفته شد این مراسم هرچند چون همیشه پرشور بود اما در غیاب مشتریان برگزار شد. واجدین شرایط البته می‌توانستند این غروب الماسی را از طریق اینستاگرام و کانال آپارات این مجموعه به‌صورت زنده به دنبال کنند. چنین استفاده بهینه‌ای از شبکه‌های اجتماعی و سهیم کردن مشتریان بی‌شمار این مجموعه که در اقصی نقاط کشور و حتی کشورهای همسایه حضور دارند چند دوره‌ای هست که رسم خوش‌آیند این خدمات‌رسان حرفه‌ای است. نقش الماس به‌پاس قدردانی از مشارکت افرادی که به‌صورت زنده مهمان این مراسم بودند نیز به‌قیدقرعه به ۱۰ بیننده که به ارائه نظر (کامنت گذاری) در اینستاگرام پرداختند جوایزی اهدا کرد (هر نفر ۲۵۰ هزار تومان) که در ادامه لیست تمامی برندگان خوش‌شانس این قرعه‌کشی از نظرتان می‌گذرد.

نقش الماسنقش الماسنقش الماس

نویسنده: میلاد حاتمی لندی

منتشر شده در شماره ۱۸۳ نشریه چاپ و نشر – اسفندماه ۱۳۹۸

نقش الماس

مقاله قبلیفریلنسر کیست و فریلنسینگ به چه معناست؟
مقاله بعدیعرضه ۸۰۰ عنوان کتاب ایرانی در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تاجیکستان

یک پاسخ بدهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.