آغاز هفته با افزایش ۱۰۰هزار تومانی قیمت کاغذ تحریر

    0
    68
    قیمت کاغذ تحریر

    بازار کاغذ در نخستین روز از هفته جاری با افزایش ۱۰۰هزار تومانی قیمت کاغذ تحریر مواجه شده است،‌ افزایش قیمتی که به گفته کارشناسان این بازار ماندگار نیست و طی روزهای آتی کاهش خواهد یافت.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم،‌ در نخستین روز از هفته جاری بازار کاغذ و مقوا با وجود کاهش قیمت جهانی کاغذ‌، با افزایش قیمت همراه بوده است‌، بر این اساس هر بند کاغذ چاپ و تحریر ۷۰ در ۱۰۰ که در هفته گذشته یک میلیون و ۲۵۰ تا یک میلیون و ۲۷۰ هزار تومان عرضه می‌شد، به بندی یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسیده است. هم‌چنین کاغذ چاپ و تحریر ۶۰ در ۹۰ نیز به بندی یک میلیون و ۵۰ هزار تومان رسیده است.

    افزایش قیمت تنها محدود به کاغذ تحریر نیست،‌ بلکه در کالاهای دیگری از جمله مقوای پشت طوسی‌، کاغذ کاربن لس، کاغذ A4 و کاغذ گلاسه نیز با درصد اندک قابل مشاهده است.

    افزایش 100هزار تومانی قیمت کاغذ تحریرعدم عرضه کاغذ در بازار و افزایش ۱۰۰هزار تومانی قیمت کاغذ تحریر

    با توجه به کاهش قیمت جهانی کاغذ و کاهش قیمت خمیر وارداتی نسبت به گذشته،‌ افزایش قیمت فعلی بازار کاغذ نمی‌تواند دلایل منطقی داشته باشد،‌ محسن قدبیگی از کارشناسان بازار کاغذ در این زمینه می‌گوید:  این افزایش قیمت هیچ دلیل روشن و منطقی ندارد،‌ چرا که نه  قیمت جهانی افزایش یافته و نه تقاضا افزایشی یافته است‌، این افزایش قیمت مربوط به عدم عرضه کاغذ توسط شرکت‌های توزیعی در روزهای پایانی هفته گذشته است.

    بیشتر بخوانید: سرانجام کاغذ‌های دپو شده در گمرک شهید رجایی

    وی با بیان این مطلب که توصیه ما به خریداران از بازار کاغذ این است که فعلا دست نگه‌دارید‌، گفت: طی دو تا سه روز آینده با کاهش دوباره قیمت کاغذ مواجه خواهیم شد، چرا که شرکت‌ها از امروز روند توزیع را آغاز کرده‌اند. بر این اساس قیمت کاغذ به بندی یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان خواهد رسید.

    افزایش ۱۰۰هزار تومانی قیمت کاغذ تحریر

    مقاله قبلیمدیر فروش موفق و ۵ مهارت‌ مورد نیاز
    مقاله بعدیصادرات محصولات پلیمری باکیفیت ایران به بازارهای جهانی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.