برخورداری شرکت‌ های چاپ و نشر خراسان جنوبی از زیرساخت های مطلوب

    0
    46
    شرکت‌ های چاپ و نشر خراسان جنوبی
    استاندار خراسان جنوبی به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استان از چاپخانه‌ های بیرجند و خوسف بازدید کرد، بازدید از شرکت‌ های چاپ و نشر خراسان جنوبی در راستای حمایت از تولیدکنندگان و فعالان این حوزه صورت گرفت.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایرنا جواد قناعت روز شنبه ۲۹ مهرماه در حاشیه بازدید از شرکت‌ های چاپ و نشر خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های چاپخانه‌های استان و کیفیت خوب محصولات چاپی، بر لزوم توجه به رعایت استانداردهای فنی و بهداشتی، استفاده از تکنولوژی‌های نوین تأکید کرد و گفت: وضعیت چاپخانه‌های استان مطلوب است و برخی از این واحدها در تراز ملی و حتی فراتر هستند.

    استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی که به نوعی با حوزه چاپ و نشر ارتباط دارند، ظرفیت‌های موجود صنعت چاپ استان را از نزدیک ببینند و از آنها به نحو مطلوب استفاده کنند.

    وی گفت: خراسان جنوبی در صنعت چاپ با چاپخانه‌هایی که دارد در این زمینه حرف اول را در شرق کشور می‌زند و از استان‌های سرآمد در صنعت چاپ و نشر است.

    استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: تولیدات این واحدها با توجه به کیفیت و زیرساخت خوبی که دارند، به برخی استان‌ها از جمله اصفهان صادر می‌شود که به لحاظ زیرساخت‌ها شرایط مطلوب‌تری دارند.

    وی همچنین از مشکلات و مسائل چاپخانه‌ها شنید و دستورات لازم را برای رفع آن‌ها صادر کرد.

    شرکت‌ های چاپ و نشر خراسان جنوبیوی هدف بازدید از شرکت‌ های چاپ و نشر خراسان جنوبی را خداقوت به فعالان عرصه چاپ و نشر استان عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه در هفته چاپ فرصت نشد با فعالان این عرصه دیدار داشته باشیم، لذا برنامه‌ریزی شد و امروز در قالب این بازدید از نزدیک با فعالیت چاپخانه‌های استان بیشتر آشنا شدیم.

    قناعت با اشاره به اینکه فعالان صنعت چاپ و نشر، نقش مهمی در توسعه اجتماعی دارند افزود: صنعت چاپ خراسان جنوبی قدمت ۶۰ تا ۷۰ سال دارد و یکی از ظرفیت‌های مهم استان است.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز در بازدید از شرکت‌ های چاپ و نشر خراسان جنوبی، بر نقش مهم چاپخانه‌ها در ترویج فرهنگ جامعه، حفظ آثار فرهنگی و هنری، تقویت صنعت نشر و تولید محتوای سالم و مفید برای مخاطبان اشاره کرد و بر لزوم همکاری و هم افزایی بین دستگاه‌های دولتی و خصوصی در حوزه چاپ و نشر تأکید کرد.

    بیشتر بخوانید: توجه به ارزش افزوده و بسته بندی در صنعت چاپ خراسان جنوبی  

    استاندار خراسان جنوبی با همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری، جمعی از مدیران ستادی استانداری و دستگاه‌های اجرایی از شرکت چاپ و نشر گلرو در شهرک صنعتی شهرستان خوسف، شرکت آپادانا پلاست در شهرک صنعتی بیرجند و شرکت چاپ و نشر امروز خراسان جنوبی در بیرجند بازدید کرد.

    شرکت‌ های چاپ و نشر خراسان جنوبی

    مقاله قبلیحذف بسته بندی پلاستیکی از یکی از انبارهای آمازون
    مقاله بعدیناشران در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب لبنان

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.