وزیر کار از کارخانه صنایع کاغذ بسته بندی بیستون تامین بازدید کرد

    0
    25
    کارخانه صنایع کاغذ بسته بندی بیستون تامین

    بررسی وضعیت کارخانه صنایع کاغذ بسته بندی بیستون تامین

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کارخانه صنایع کاغذ بسته بندی بیستون تامین  وابسته به مجموعه شستا که در وضعیت نیمه کاره به سر می برد، بازدید کرد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از هاناخبر، «سیدصولت مرتضوی» با استقبال استاندار و جمعی از مدیران استانی به‌منظور حضور در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان و بازدید از طرح‌های تولیدی وارد کرمانشاه شد.

    وی در حاشیه بازدید از کارخانه صنایع کاغذ بسته بندی بیستون تامین وابسته به مجموعه شستا در شهرستان هرسین در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در سفر دور اوّل ریاست جمهوری برای حمایت از رشد تولید در کرمانشاه مصوبات خوبی اتخاذ شد.

    مرتضوی افزود: مشکلات اجرای طرح‌های اشتغال‌آفرین در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان کرمانشاه مطرح و برای تسریع در اجرای آنان تصمیم‌گیری خواهد شد.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه کرمانشاه مستعد رشد سرمایه‌گذاری است، اظهار داشت: برای تعادل‌بخشی به اشتغال‌آفرینی و گسترش عدالت اجتماعی نگاه ویژه‌ای به مناطق مرزی در دولت وجود دارد. کرمانشاه در کاهش نرخ بیکاری در تابستان سال‌ جاری کارنامه موفقی داشته و امیدواریم این مسیر تداوم یابد.

    وی همچنین تاکید کرد که مشکلات کارخانه بیستون تامین در جلسات کاری در استانداری کرمانشاه بررسی و تصمیمات لازم برای رفع آنها اتخاذ می شود.

    شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا ) با بهره برداری رساندن و احداث کارخانه تولید کاغذ به ظرفیت سالانه ۷۵ هزار تن انواع کاغذ بسته بندی شامل تست لاینر، وایت تاپ، کرافت لاینر و فلوتینگ می‌تواند سهم مهمی در تامین مواد اولیه شرکت‌های کارتن سازی کشور و نیز  اشتغال مستقیم برای ۲۱۴ نفر و غیر مستقیم برای حدود هزار نفر در منطقه کم برخوردار هرسین در شرق استان کرمانشاه به همراه داشته باشد.

    بیشتر بخوانید: بازار کاغذ و مقوا به دور از تلاطم

    استفاده از کاغذ باطله بعنوان مواد اولیه بجای چوب درختان، استفاده از سیستم تصفیه فاضلاب پیشرفته صنعتی جهت بازگشت مجدد ۶۰ درصد از آب مصرفی به چرخه تولید و همجواری با رودخانه گاماسیاب کرمانشاه این طرح را در قالب پروژه های دوستدار محیط زیست (صنعت سبز ) کشور قرار داده است. کارخانه صنایع کاغذ بسته بندی بیستون تامین از شرکت‌های تابعه هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا است.

    مقاله قبلیحضور ناشران در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز
    مقاله بعدیراه هایی برای بازاریابی بلک فرایدی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.